mboost-dp1

Mac Mini mid 2010, driver til Windows Server 2012

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
9. jan. 2013 14:32
Jeg har en fin lille Mac Mini fra 2010 som jeg skal lege med lidt WS2012 på.. Men den vil ikke finde harddisken og beder om en driver.. Den kan også godt findes på install DVD'en til OSX, men Windows installationen beder om en opdateret version..

Det var jo ikke lige planen.. Er der nogen der ved hvilken driver jeg leder efter? Synes ikke rigtig jeg kan finde nogen svar der hjælper bare en smule..
Gravatar #2 - XorpiZ
9. jan. 2013 15:01
Er det ikke "bare" en Intel chipsæt-driver?
Gravatar #3 - binderup
9. jan. 2013 15:58
Prøv lige at boote fra Mac OS install og så i Disk utility formaterer du til xFat (eller hvad det nu lige hedder) så kan det være at der er mere held med at installere Windows server
Gravatar #4 - kinaholm
9. jan. 2013 16:25
Kan du ikke hente nye bootcamp drivere fra Apple selv?
(ellers kan jeg prøve at hente nogle til dig :) )

Jeg ved ikke hvad #3 vil, du kan i al fald ikke installere WS2012 på en exFAT partition.
Gravatar #5 - Magten
9. jan. 2013 16:27
Det er muligvis mig der har været dum, jeg vender lige tilbage imorgen når jeg har den foran mig igen :D
Gravatar #6 - XorpiZ
9. jan. 2013 16:33

Hvis du har pillet disken ud, så forventer jeg en undskyldning :D
Gravatar #7 - Slettet Bruger [3964905254]
9. jan. 2013 16:54
Har sådan noget et BIOS?

ACHI vs Compatibillity?
Gravatar #8 - kinaholm
9. jan. 2013 16:55
Nej, tror altid det er Compatibility(se edit :P )

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=76048...
Gravatar #9 - Magten
9. jan. 2013 17:07
XorpiZ (6) skrev:

Hvis du har pillet disken ud, så forventer jeg en undskyldning :D
Kan slet ikke pille disken ud når den først er i installationsprogrammet.. Mac Mini har jo ikke ligefrem nogen eject knap :D

Anyways, jeg har formateret disken fuldstændigt med Disk Utility og forberedt den til Windows. Gjorde det inden nytår så kan sgu ikke lige huske præcis hvad der er gjort.
Gravatar #10 - kinaholm
9. jan. 2013 17:13
Kan du ikke evt have driveren på en usb stick og installere derfra ?
Evt have hele WS2012 installation på en usb stick(plejer altid at installere win7 på den måde).
Gravatar #11 - Magten
9. jan. 2013 17:16
Jo jeg har USB Sticks som jeg smider driverne på.. Det er ikke noget problem :)

Nu skulle jeg jo bare have taget den med hjem fra job.. Var blevet enig med mig selv om at jeg nok ikke gad pille ved det når jeg kom hjem, men det var en løgn! ^_^
Gravatar #12 - kinaholm
9. jan. 2013 17:19
Ved ikke om man kan slipstreame drivers længere, men det kunne man med WinXP - herre smart, at den så automatisk ville kunne indlæse den rigtige driver for dig :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login