mboost-dp1

Mærkelig Gmail

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
7. dec. 2008 22:23
Hej,

Skal lige høre om andre har haft problemer med Gmail her til aften/eftermiddag.
For det første, alle de mails jeg har fået hele dagen, har den arkiveret automatisk! Ik smart!

For det andet, når jeg vil sende en mail og trykker send, bliver mailen sendt, men kommer tilbage med en fejl (efter jeg er blevet reloadet ud på forsiden) om at jeg ikke har angivet kontakter, og mailen er derfor alligevel ikke blevet sent!

Jeg har prøvet både i Safari og i Firefox, samt slettede cookies og cache. Intet hjælper..
Gravatar #2 - Norrah
7. dec. 2008 22:52
Har ikke modtaget noget i dag, så kan ikke rigtig hjælpe dig.
Selvom det er nu i sig selv er lidt bizart.
Gravatar #3 - 3214N
8. dec. 2008 15:16
Ingen problemer her. Sorry, det lyder mærkeligt.
Du har også genstartet?

Er problemet her også idag?
Gravatar #4 - Zeales
8. dec. 2008 15:31
Ingen problemer her.
Gravatar #5 - MiniatureZeus
8. dec. 2008 17:33
Det har ikke umiddelbart ændret sig... Har fået omkring 20 mails idag, og 2 af dem blev i inboxen, resten blev arkiveret (placeret under "All mail")...

Må prøve at skrive til Google, og spørger hvad der sker...
Gravatar #6 - Norrah
8. dec. 2008 17:46
DEr findes funktioner i GMAIL der automatisk gør det for dig... du kunne jo havde roddet med det? eventuelt i søvne eller påvirket af dumhed.
Gravatar #7 - MiniatureZeus
8. dec. 2008 19:46
#6 Jeg har tjekket mine filtre for at se om de har fucket det op, men der er ikke nogle problemer...
Gravatar #8 - MiniatureZeus
9. dec. 2008 06:38
Nu ser det ud til, at problemet er gået over... Meget mystisk...
Gravatar #9 - MiniatureZeus
9. dec. 2008 17:23
har lige fået svar tilbage fra Googles support team (på dansk!) og problemet kan skyldes at Apple Mail har hentet mailsne fra serveren inden de har var kommet til indbakken, eller også samtidig, og derfor har serveren troet at mailen var blevet læst, og derfor automatisk arkiveret den.
Gravatar #10 - gentox
9. dec. 2008 17:45
I bedste Homer Simpson stil: Mmmm Apple's Drooool :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login