mboost-dp1

mangler driver og/eller BIOS update til obskurt bundkort

Gå til bund
Gravatar #1 - Perrep
21. feb. 2013 20:00
Hej
Jeg har været så dum at købe medion computer... high five til mig.

Jeg får konstant BSOD med fejlen: ""A clock interrupt was not received on a secondary CPU within the allocated time interval" og hvad jeg kan læse mig frem til kan det afhjælpes ved at installere de korrekte drivere eller opdatere BIOS

Og eftersom jeg har installeret en driver der ikke var til mit bundkort, kunne det måske godt være det der var galt? Jeg kan nemlig ikke finde driveren til netop dette bundkort ECS H67-H2-EM, er der nogen der kan sende mig i den rigtige retning?

Jeg har prøvet at kontakte deres support og de ville ringe tilbage, men det er ikke sket, og nu kan jeg ikke komme i kontakt med dem.
Gravatar #2 - Jakob Jakobsen
21. feb. 2013 20:05
Har du været inde på Medions hjemmeside og taste produktnummeret ind?
Så skulle du gerne kunne finde de drivere du mangler.
Gravatar #3 - Perrep
21. feb. 2013 20:06
Jep det har jeg. Den finder ikke noget, og det gør kundesupport heller ikke. Det var derfor de ville ringe tilbage.
Computeren er vundet, jeg har så købt den af vinderen, måske det har noget at sige
Gravatar #4 - terracide
22. feb. 2013 11:22
Sikker på navnet?

http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Product/Product_M...

Og det tog mig 6 sek at finde via google...madre mia.
Gravatar #5 - Perrep
26. feb. 2013 08:42
#4, ja jeg har fundet frem til at det er et OEM motherboard, så den er ikke på ECS side, jeg har været listen igennem og jeg har endda prøvet at installere driveren til H67-H2-M motherboardet. men det virkede ikke.

Og for at finde en BIOS til ens MOBO derinde skal man have serienumemret, som skal stå på Serial porten, men sådan en eksistere slet ikke på mit MOBO, og jeg kan ikke finde serie nummeret andre steder.
Gravatar #6 - terracide
26. feb. 2013 08:52
Så smid ECS en email...
Gravatar #7 - Perrep
26. feb. 2013 08:58
#6 det har jeg gjort. De tager evigheder om at svare. Men jeg må vel bare have tålmodighed.
Tak for hjælpen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login