mboost-dp1
mere hjælp til Fedora linux!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
hey igen ja, jeg er det man kalder n00b, derfor har jeg behov for at nogen kan udlede den her lille guide for mig, dvs fortælle mig hvad jeg skal skrive i terminal:
perform the following steps:
1.) Download and build the cable driver by youself as root (ftp://ftp.xilinx.com/pub/utilities/fpga/install_drivers.tar.gz)
2.) If the driver has been built it was started! If not, correct the errors reported by the build process and try again.
3.) After starting, two devices must be available under /dev/: windrvr6, xpc4drvr.
Be careful! The windrvr6 driver installs its own device driver link in /dev/ dynamically!!!
4.) Check the driver presence by calling 'lsmod'!
5.) If all things seems to be available, the user rights of the driver could be the next issue (something like this "chmod 666 /dev/windrvr6")!
Best regards,
Kai
perform the following steps:
1.) Download and build the cable driver by youself as root (ftp://ftp.xilinx.com/pub/utilities/fpga/install_drivers.tar.gz)
2.) If the driver has been built it was started! If not, correct the errors reported by the build process and try again.
3.) After starting, two devices must be available under /dev/: windrvr6, xpc4drvr.
Be careful! The windrvr6 driver installs its own device driver link in /dev/ dynamically!!!
4.) Check the driver presence by calling 'lsmod'!
5.) If all things seems to be available, the user rights of the driver could be the next issue (something like this "chmod 666 /dev/windrvr6")!
Best regards,
Kai
1) Kig i INSTALL-filen el. lign i den tar.gz-fil.
2) Kræver forstand på skidtet. Well, det gør hele konceptet i at starte med sourcen jo egentlig. Håb at der ikke er problemer i dette trin.
4) Skriv "lsmod". Hvis du ved ca. hvad du leder efter kan du skriver "lsmod | grep drvr"
5) Vag instruktion, men de har et eksempel. Om det er relevant har du nok ikke forudsætningerne for at finde ud af.
2) Kræver forstand på skidtet. Well, det gør hele konceptet i at starte med sourcen jo egentlig. Håb at der ikke er problemer i dette trin.
4) Skriv "lsmod". Hvis du ved ca. hvad du leder efter kan du skriver "lsmod | grep drvr"
5) Vag instruktion, men de har et eksempel. Om det er relevant har du nok ikke forudsætningerne for at finde ud af.
har sat og ledt et par timer nu, fandt denne som som kunne det jeg ville:
wget ftp://ftp.xilinx.com/pub/utilities/fpga/install_drivers.tar.gz[/code]
derefter for at pakke den ud:tar xvzpf install_drivers.tar.gz
og for at installere:cd install_drivers
sudo ./install_drivers
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.