mboost-dp1

mislykkede android update

Gå til bund
Gravatar #1 - csstener(^,^)
30. maj 2013 18:36
Hej newz'er, jeg forsøgte for 1 måneds tid siden at update min Xperia S til en beta build. men den mislykkedes. jeg updated den ved at roote min mobil også kiggede jeg på en guide som sage man skulle installere en rom først som ville update alle apps'ne til den nye version også smide en rom på med beta updaten...well det sidste mislykkedes og nu sider jeg med en Xperia S som ikke kan gå på google play. det eneste den kommer frem med er dette: https://dl.dropboxusercontent.com/u/17458891/scree...

og efter 3-4 sec dette: https://dl.dropboxusercontent.com/u/17458891/scree...

har prøvet at lave en factory reset men det hjalp ikke. den kommer også frem med "Android is upgrading 3 of 14"(kan ikke tage et screenshot af dette da det er under boot)
der lægger en custom recovery app på den men dens start knap virker ikke altid så det kan tage noget tid før jeg kommer med navnet på den da man kun se den når man booter mobilen.

valgte at spørge jer da jeg ikke havde fundet en løsning....jeg er ligeglad med at miste alt på den, den skal bare virke igen :-)

//csstener

edit1:wow det tog kun 9 gange hvor jeg skulle have simkortet hivet ud af den mens den kørte før recorvery app'en dukkede op(nu record) der står "CWM-based Recovery v6.0.1.5" som navn.

Edit2: by the way hvis der er nogen af jer der undre jer over hvordan jeg fik Teamviewer på den så sendte jeg en email til mig selv med en pirat version(havde ikke andre muligheder)
Gravatar #2 - Chewy
30. maj 2013 18:53
CWM = ClockWorkMod

Find den version af Gapps (Google Apps) der passer til din version af Android (2.3/4.0x/4x1 osv) på denne side.
Ignorer første kolonne hvor der står Cyanogenmod version, og kig på den der hedder Android..

Download og flash via CWM. Og genstart. Og så burde den være der...
Gravatar #3 - csstener(^,^)
30. maj 2013 19:04
det vil jeg prøve når jeg lige kan få ClockWorkMod til at virke igen. tror jeg vil prøve samme metode igen til at få den frem, så ud til at gå hurtigere at fjerne simkortet et par gange..
Gravatar #4 - csstener(^,^)
30. maj 2013 19:19
dumme mobil start nu op i det Recovery mode -__-
Gravatar #5 - Chewy
30. maj 2013 20:02
Har du prøvet Vol+ når Sony logoet kommer frem?
Gravatar #6 - csstener(^,^)
30. maj 2013 20:04
ja..men det har aldrig virket(har faktisk prøvet alle knapperne) det er lidt random hvornår den syntes det skal komme frem..men den kommer på et eller andet tidspunkt...der kan bare gå langtid
Gravatar #7 - Chewy
30. maj 2013 20:13
Det lyder som om at du skal have flashet CWM igen.
Men jeg må indrømme at jeg aldrig har rodet med en Sony Andrioid telefon. Så aner ikke om det skal gøres gennem ADB, eller om der er en anden metode.
Hvilken guide har du fulgt?
Gravatar #8 - Chewy
30. maj 2013 20:14
Og hvilken ROM/Build har du flashet?
Gravatar #9 - csstener(^,^)
30. maj 2013 20:18
YES!!!!!!!!! den kom ind i CWM !....så skal jeg bare lige have flashed den :-P

kan desvære ikke huske guiden...
flasher den for version 4.0.3-4 nu..så må jeg se om det virker
Gravatar #10 - csstener(^,^)
30. maj 2013 20:30
HULY SHIT IT WORKS!!!! ....takker :-)

info til andre som måske engang vil læse denne tråd:
skulle faktisk genstarte den 2 gange.
Gravatar #11 - Chewy
30. maj 2013 20:38
Bare for min egen nysgerrigheds skyld (jeg kender en der har en Xperia S, og jeg kunne godt forestille mig at han finder på at spørge mig om at roote den for ham), kan du så ikke tage et SD af dette:
http://peecee.dk/uploads/052013/Screenshot_2013-05...
Gravatar #12 - csstener(^,^)
30. maj 2013 20:45
et SD? (sorry for min uvidenhed
)
Gravatar #13 - Chewy
30. maj 2013 20:51
Screen Dump/Screen Shot :-)
Gravatar #14 - csstener(^,^)
30. maj 2013 21:04
verså god: https://dl.dropboxusercontent.com/u/17458891/scree...

det er alt hvad den viser
Gravatar #15 - csstener(^,^)
30. maj 2013 21:11
men jeg fik da en god ting ud af at gå igennem alt det her besvær...nu er den radsomme Facebook app væk...den tog en masse plads og kørte selvom man ikke brugte den(auto started i baggrunden) og man kunne kun fjerne den med root
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login