mboost-dp1

Mordern warfare 2 HJÆLP!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - phil513
18. nov. 2009 16:00
Hey alle newz'ere

jeg har købt et Call of duty mordern warfare 2 til pc. Da jeg startede spillet første gang var der ingen problemer men efter et par dage begyndte mit spil at crashe når jeg vil ind i et spil online. Her idag da jeg så satte mig for at spille kunne jeg uden problemer gå online men når jeg vil sigte på højre-klik kommer der nogle mærkelige nærmest bølger af forskellige farver. Der var der kun når man skulle sigte og når spillet sluttede, der hvor spillet viser hvem der vandt og andet.

Jeg har prøvet at gen installere men det hjalp ikke.

Nogen ideer der kunne hjælpe? nogle ideer der kunne fixe problemet?

phil513
Gravatar #2 - XorpiZ
18. nov. 2009 16:26
Opdater dine drivere.
Gravatar #3 - phil513
18. nov. 2009 19:49
det har jeg gjort også genstartede jeg og det virker stadig ikke
Gravatar #4 - Benjamin Krogh
20. nov. 2009 21:56
#3 det kommer aldrig til at virke så. Tough luck dude. Intet at gøre der. Det er helt sikkert. Sorry sonnyboy.

Jeg byder 50 kr pp for spillet. ;)
Gravatar #5 - Rasmus064
20. nov. 2009 23:10
Prøv at sætte grafik opløsning og sådan noget lidt ned, kan hjælpe.
Gravatar #6 - Chewy
21. nov. 2009 00:36
når jeg vil sigte på højre-klik kommer der nogle mærkelige nærmest bølger af forskellige farver.

[url= That one's easy...
/me clears his throat
Kids.... Don't do drugs....[/url]

Gravatar #7 - Yulik
21. nov. 2009 02:01
phil513
Prøv at downloade et program der hedder Driver Cleaner, det sletter alt der har at gøre med dine drivers, og så installer det aller nyeste driver igen. Det virkede for mig.

Og vis det ikke virker så download et andet program der hedder Registry Repair så burdte det rette på nogle fejl...
Gravatar #8 - phil513
21. nov. 2009 23:03
hey alle :O

Tak for jeres tips!
jeg har fundet en løsning og det simpelthen at sætte opløsningen ned (#5). jeg fik det dog af en ven.

Og #4 tough luck for u 2, dude
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login