mboost-dp1
Mordern warfare 2 HJÆLP!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey alle newz'ere
jeg har købt et Call of duty mordern warfare 2 til pc. Da jeg startede spillet første gang var der ingen problemer men efter et par dage begyndte mit spil at crashe når jeg vil ind i et spil online. Her idag da jeg så satte mig for at spille kunne jeg uden problemer gå online men når jeg vil sigte på højre-klik kommer der nogle mærkelige nærmest bølger af forskellige farver. Der var der kun når man skulle sigte og når spillet sluttede, der hvor spillet viser hvem der vandt og andet.
Jeg har prøvet at gen installere men det hjalp ikke.
Nogen ideer der kunne hjælpe? nogle ideer der kunne fixe problemet?
phil513
jeg har købt et Call of duty mordern warfare 2 til pc. Da jeg startede spillet første gang var der ingen problemer men efter et par dage begyndte mit spil at crashe når jeg vil ind i et spil online. Her idag da jeg så satte mig for at spille kunne jeg uden problemer gå online men når jeg vil sigte på højre-klik kommer der nogle mærkelige nærmest bølger af forskellige farver. Der var der kun når man skulle sigte og når spillet sluttede, der hvor spillet viser hvem der vandt og andet.
Jeg har prøvet at gen installere men det hjalp ikke.
Nogen ideer der kunne hjælpe? nogle ideer der kunne fixe problemet?
phil513
#3 det kommer aldrig til at virke så. Tough luck dude. Intet at gøre der. Det er helt sikkert. Sorry sonnyboy.
Jeg byder 50 kr pp for spillet. ;)
Jeg byder 50 kr pp for spillet. ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.