mboost-dp1

Nanoteknologi

Gå til bund
Gravatar #1 - iVinther
6. nov. 2007 20:30
Hej

Vi er en gruppe Nanoteknologi studerende på Aalborg Universitet som i øjeblikket arbejder med et projekt hvor vores kontekstuelle del omhandler Borgernes holdning til Nanoteknologi. Til det har vi udarbejdet et lille spørgeskema bestående af 10 spørgsmål. Vi håber meget at du vil udfylde et, da det vil være til stor hjælp for vores projekt.

På forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Gruppe C213

Link:
http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid=...
Gravatar #2 - Spiderboy
6. nov. 2007 21:35
Så gerne, men husk lige, at de borgere der besøger Newz.dk ikke er specielt repræsentative for hele samfundet. :-)
Gravatar #3 - MetteVoldum
7. nov. 2007 21:32
Jeg ville rigtig gerne hjælpe, virkelig, men forstod OVERHOVEDET ingenting, men det er nok fordi jeg ikke ved hvad Nanoteknologi er, men det finder jeg jo nok ud af en gang...

Mette taster: Google.dk (Du er min bedste ven)
Gravatar #4 - rackbox
7. nov. 2007 21:35
#2 JEG ER MEGET REPRÆSENTATIV!!!

.
.
.
.
.
.
.
.

damn you...!
Gravatar #5 - Benjamin Krogh
20. nov. 2007 01:28
Jeg gætter på dette er jeres første spørgeskema?

Det er, synes jeg, MEGET vigtigt at virke meget seriøs når man beder andre folk udføre noget for en. I det mindste så man ikke føler man spilder tiden formålsløst.

Fix stavefejl, og alle de andre fejl.

2) Hvad er din overordnede holdning til nanoteknologi?
Jeg vælger straks alle punkter.

3) samme kommentar som til 2. Plus hvad er forskellen på mindre vigtigt og lidt vigtigt?

4) Evt. en begrundelse til Spørgsmål 3 [...] Stort S? Ny regel? S Staves med Stort?

5) Radiobuttons!!!! -> Graaarg

6) Hvor vigtig vurdere du [...] --> Nutids 'r'

9) Selvproducerende robotter --> Det er vist ikke en risiko.

...

Jaja, I er nye på Uni... Og jeres bygning lugter af våd hund =)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login