mboost-dp1

NIC opdages ikke af Vista!

Gå til bund
Gravatar #1 - fzg
21. nov. 2007 20:13
Hej

Jeg har en Bærbar HP Pavilion 6000 serien, og den har funket fint med Vista i næsten et halvt år, men de sidste tre uger har den bare drillet!

Jeg har installeret og afinstalleret drivere til kortet i et væk, men kun i ny og næ installeres det, og vupti er det "væk" næste gang jeg genstarter!

BIOS'en er opdateret, Firmware på Router (D-link 520) lige så!

Problemet er kort sagt, at jeg ikke kan bruge puteren trådløst, da den jo ikke finder kortet ved opstart! Kortet sidder godt skruet fast, så det er ikke en løs forbindelse!

NIC'et er et Broadcom 802.11 Multibånd Netværkskort!

Nogen der kan genkende skismaet? :-/

Mvh FzG
Gravatar #2 - fzg
21. nov. 2007 20:43
Rettelse:

Det er en D-Link 524, men ikke at det skulle gøre nogen forskel! Jeg er på nettet via en udgang på D-Link, så der er da hul igennem den, men det trådløse signal bliver desværre ikke udnyttet for tiden :-(

/FzG
Gravatar #3 - freesoft
22. nov. 2007 16:50
Ring til HP.
Gravatar #4 - fzg
22. nov. 2007 20:16
Jeg HAR haft fat i HP Danmark, og de var ikke til nogen hjælp!

/FzG
Gravatar #5 - zin
23. nov. 2007 16:58
Opgrader til XP. :-)
Gravatar #6 - freesoft
23. nov. 2007 17:14
Det vil sikkert også hjælpe ;-)

Altså hvis du ikke har installeret et eller andet mærkeligt program, har virus eller andet, så har HP jo solgt dig en bærbar der ikke virker.

Har du nogle recovery CD'er til den? For så skulle du jo prøve at starte forfra.
Gravatar #7 - fzg
23. nov. 2007 20:15
Jeg har oprindeligt haft XP på den, men i forbindelse med at jeg skulle lægge en OEM version af Vista ind på en andens computer, og fandt ud af at det var en piratkopi hun havde (og derfor ikke kunne lægge OEM'en ind), så tænkte jeg at den ikke skulle gå til spilde, og så nappede jeg Vista over på min bærbare!

Der gik et halvt år med Vista før bøvlet med NIC'et kom! Kan på en eller anden måde pinge sådan et trådløst kort, og hvordan gør man? Nogen bud? :-(

Freesoft

Jeg har haft back up af Vista liggende på D-drevet, og har geninstalleret Vista en gang, men med samme resultat! Måske er det en windows som har fu..... det hele op? Hrumpfffff
Gravatar #8 - fzg
23. nov. 2007 21:02
Måske er det en windows UPDATE som har fu..... det hele op? Hrumpfffff (hermed tilføjet)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login