mboost-dp1
Nogen der har gået på TEC skole?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg skal begynde på TEC I lyngby til sommer @ IT-Supporter (most likely..) Min søsters kæreste gik der og sagde man fik løn fra både praktik og skole? True?
Hvis ja, hvor meget er det så? <_< er lidt nysgerrig.
..eller er det meget forskelligt fra hvilken linje man vælger?
- lolage
Hvis ja, hvor meget er det så? <_< er lidt nysgerrig.
..eller er det meget forskelligt fra hvilken linje man vælger?
- lolage
fidomuh (8) skrev:#7
For ikke at tale om at alle de laerere der rent faktisk kan deres fag, loeber skrigende bort efter meget kort tid paa TEC :D
Det er ret skidt naar man kommer op til svendeproeve og ved mere om faget end laereren der skal bedoemme en -.-
Dem, der løber væk, har jeg ikke mødt endnu.. Men den med at være bedre, åh jo.. Havde en lærer på grundforløbet(!), der underviste i IT(Word/Excel). Han kunne ikke selv de forskellige funktioner, så dem måtte vi selv søge efter :-D
fidomuh (10) skrev:#9
Hehe, jeg taenkte nu mere paa linux forloebet, IT ( word / Excel ) mindes jeg slet ikke vi havde :D
Jeg er desværre ikke så langt fremme endnu.. Kun været forbi H1 :-D
Magten (11) skrev:... Har fået en del 10 og 11-taller i fag jeg slet ikke har haft =)
Hvad siger du så til at få 4 i et fag man har fået af vide der ikke er karakter i, før næste forløb? (PPS -_-)
Oh, den har jeg næsten været igennem :D Vi fik af vide faget intet galt.. Da vi har lavet den afsluttende opgave afleverer vi den.. En uge efter kommer læreren (hende freaken hvis mor er lærer eller så noget derude) og dumper hele gruppen, fordi vi ikke havde været oppe og aflevere et eksemplar MERE til hende, dagen efter vi afleverede det første.. TEC logik ftw :DDu3- (12) skrev:Hvad siger du så til at få 4 i et fag man har fået af vide der ikke er karakter i, før næste forløb? (PPS -_-)
LOL :D Det er alligevel en af de værre :D
Den eneste lærer jeg var tilfreds med derude var ham plastik rockeren der kørte Win2k3 fagene, Henrik mener jeg han hedder?
Han var den eneste som var bare lidt normal og til at holde ud og høre på :)
Henrik tror jeg godt vi kan være enige om at han var alt for cool!
Jeg var ved at dumpe i min klasse i 2k3, men fik lov til at bestå fordi jeg fik gang i min side mand så han bestod sin eksamen... :P (Note han sad på wow-europe heledagen, og snakkede med de andre heletiden!)
Henrik tror jeg godt vi kan være enige om at han var alt for cool!
Jeg var ved at dumpe i min klasse i 2k3, men fik lov til at bestå fordi jeg fik gang i min side mand så han bestod sin eksamen... :P (Note han sad på wow-europe heledagen, og snakkede med de andre heletiden!)
#14-15-16
Ja Henrik er sq cool nok, han råber bare lovlig meget engang i mellem, så kan man jo ikke sove ;-) (Note: Leger meget med 2k3 på arbejdet :) )
Ellers, så er der Robert, underviser i CCNA 2-3 og snart 4.. Eller, Exploration som det kommer til at hedde.. Han er sq os en god lærer :)
Ja Henrik er sq cool nok, han råber bare lovlig meget engang i mellem, så kan man jo ikke sove ;-) (Note: Leger meget med 2k3 på arbejdet :) )
Ellers, så er der Robert, underviser i CCNA 2-3 og snart 4.. Eller, Exploration som det kommer til at hedde.. Han er sq os en god lærer :)
Det kan godt være at han råber så højt at I ikke kan sove... Men jeg faldte i søvn hvergang, med en kamp om at holde mig vågen...
Mener du Robert fra USA?!
Havde ham i Windows XP, han var også bare super fed! En skam vi dog kun havde ham den ene gang.. :( Alle hans fede fortællinger om: When youre all done here in TEC, you all get a job, get rich, and buy me a Lambogini...
Det kan godt være at han råber så højt at I ikke kan sove... Men jeg faldte i søvn hvergang, med en kamp om at holde mig vågen...
Mener du Robert fra USA?!
Havde ham i Windows XP, han var også bare super fed! En skam vi dog kun havde ham den ene gang.. :( Alle hans fede fortællinger om: When youre all done here in TEC, you all get a job, get rich, and buy me a Lambogini...
NioBe (18) skrev:Mener du Robert fra USA?!
Den selv samme Robert :-) Sjovt nok fik jeg os den historie med Lambo'en :-D Han har bl. a. hjulpet min klasse (Datatek, :) ) med at snakke med det faglige udvalg, eller hvad de kalder sig selv, og snakke med dem vedr. den korte tid der er til det hele :) Især med Exploration :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.