mboost-dp1
NoteToSelf i Word
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg er ved at skrive et projekt i word og kunne godt bruge en funktion hvor man kan sætte beskeder til sig selv ind i teksten som er ultrasynlige og som ikke vil komme med når man trykker print.
Det jeg har behov for, er at kunne skrive tanker og ideer ind som skal beskrives/afblæses løbende, men som ikke skal være med i dokumentet hvis ikke de er færdiggjorte..
anyone??
Det jeg har behov for, er at kunne skrive tanker og ideer ind som skal beskrives/afblæses løbende, men som ikke skal være med i dokumentet hvis ikke de er færdiggjorte..
anyone??
Har du overvejet at bruge kommentarer? I 2010-udgaven findes de under Review-fanen og så tryk New Comment, det sted hvor du gerne vil have noten, så kommer der en streg ud til en farvet box i siden hvor du kan skrive noter i. Det skulle også være nemt at strippe dokumentet for kommentarer når du engang er færdig. Der er en knap som hedder, Delete all comments in document.
Ildhesten (2) skrev:Har du overvejet at bruge kommentarer? I 2010-udgaven findes de under Review-fanen og så tryk New Comment, det sted hvor du gerne vil have noten, så kommer der en streg ud til en farvet box i siden hvor du kan skrive noter i. Det skulle også være nemt at strippe dokumentet for kommentarer når du engang er færdig. Der er en knap som hedder, Delete all comments in document.
Äwesome.. TNX....
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.