mboost-dp1
NTVDM.EXE
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Jeg har et lille problem, når jeg starter mit Sony Vegas op, så kører den fint alle ting igennem indtil, "Initializing UI", og så popper der en box op der siger, NTVDM.EXE er holdt op med at fungere.
Jeg har vista.
Nogen der ved hvad jeg kan gøre? :S
Især rigtig træls når man har brugt lang tid på nogle film. :P
Hjælp tak :D
Dennis
Jeg har et lille problem, når jeg starter mit Sony Vegas op, så kører den fint alle ting igennem indtil, "Initializing UI", og så popper der en box op der siger, NTVDM.EXE er holdt op med at fungere.
Jeg har vista.
Nogen der ved hvad jeg kan gøre? :S
Især rigtig træls når man har brugt lang tid på nogle film. :P
Hjælp tak :D
Dennis
#2 #3
Jeg har da prøvet google, det eneste jeg kan finde er noget med formater, og det er jeg ikke lige til, da jeg ikke lige vil til at miste alle mine ting ( og ja ved godt der er noed der hedder ekstern )
Jeg spurgte ikke rigtig om hjælp for at få at vide at google kan alt, for det kan den sku ikke.
Men ja, hvis i finder et sted hvor i har fundet noget da, så må i godt poste her da.
Lorte error!
Jeg har da prøvet google, det eneste jeg kan finde er noget med formater, og det er jeg ikke lige til, da jeg ikke lige vil til at miste alle mine ting ( og ja ved godt der er noed der hedder ekstern )
Jeg spurgte ikke rigtig om hjælp for at få at vide at google kan alt, for det kan den sku ikke.
Men ja, hvis i finder et sted hvor i har fundet noget da, så må i godt poste her da.
Lorte error!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.