mboost-dp1

Nu igen Forbandede lorte mac

Gå til bund
Gravatar #1 - syggangster
16. sep. 2012 15:17
Haha

Synes bare overskriften var for sjov..

Nå jeg jeg kan ikke hitte ud af det hersens "brugervenlige" mac lort. Gud hjælpe mig, jeg har endda installeret itunes og hader det som pesten.

Jeg har en teletubbi film som skal over på ipad, og man skal sørme ikke have lov til noget så let som en drag and drop (så vidt jeg kan se)...hvad gør man egentlig så? Det er en ipad 2 og regner med at bruge vlc til af afspille den med.

Hvor kan man altså få blodtryksproblemer når man skifter OS!

tak for hjælpen
Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. sep. 2012 15:28
Du kan ikke få VLC til iPad? Ikke svjv i hvertfald :)
Gravatar #4 - markjensen
16. sep. 2012 16:14
Der findes CineXPlayer og FlexPlayer som vist begge kan afspille flere formater end det indbyggede videoprogram. Og så kan du godt dragge dine filer over :) du skal bare gå ind under programmet i iTunes og så dragge det derind.

Jeg ved i øvrigt ikke hvilket program der er bedst. Prøv dig frem. Jeg mener man kan prøve dem gratis, men jeg er ikke helt sikker.
Gravatar #5 - kinaholm
16. sep. 2012 16:21
Ellers er det vel bare at konvertere dem til et iPad format? Så kan du både spare plads og processorkraft på iPad'en.
Gravatar #6 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. sep. 2012 16:32
Chewy (3) skrev:
http://www.videolan.org/vlc/download-ios.html

Ja, det er fint, har selv set den før ... Men hvor downloader man?
Gravatar #8 - Chewy
16. sep. 2012 22:14
@ #6
Aner det ikke, ejer ikke et IOS apparat.
Jeg gik udfra at man kunne hente den via appstore, men det lader til at det er VLC der ikke er i stand til at opdatere deres hjemmeside..
Gravatar #9 - Zombie Steve Jobs
17. sep. 2012 00:28
Brug Handbrake til at konvertere til MP4, eller hvad det hedder, så kan du DnD ned i iTunes og derefter smide det på iPad.
Gravatar #10 - arntc
17. sep. 2012 21:09
Brug Air Video!! Det spiller maks. Du streamer bare fra din pc/mac til din iphone/ipad.
Gravatar #11 - markjensen
17. sep. 2012 21:24
Det samme kan man også med PS3 Media Center (som er gratis) og FlexPlayer (som vist ikke er gratis). Jeg synes dog FlexPlayer kan være lidt langsom til at finde vise mapper hvis der er mange filer.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login