mboost-dp1

Nvidia Driver-problem

Gå til bund
Gravatar #1 - Rosenlund
13. jul. 2008 22:34
Hej, jeg har for en måneds tid siden købt mig en herlig Asus M51Sn,
som har virket upåklageligt, indtil for nogle dage siden.
Mit problem er at min computer automatisk, på en eller anden måde, sletter min directx- og nvidiadriver-installation.
Er virkelig "lost", og er ved at blive godt træt af at installere driver og directx hver gang jeg åbner min pc.
Hvis der en en eller anden der har noget noget viden, eller ved hvad jeg skal gøre, ville jeg blive utrolig glad.
Jeg har prøvet at køre virusscanning, ingen virus nej, jeg har opdatteret driver og det hele.. så sidste udvej synes jeg var at spørge her inde. Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe.
Gravatar #2 - Thalion
14. jul. 2008 06:46
hehe

hej igen ^^

Mit sidste råd er: formattere din computer og installere windows igen. Det burde fikse hvad der er galt.
Gravatar #3 - Happy-Cheese
14. jul. 2008 13:31
Enig med #2.. du må have installeret et eller andet lort på din computer.. FORMATER! :)
Gravatar #4 - Rosenlund
14. jul. 2008 16:06
okay ^^
ill do that d:
Gravatar #5 - Bundy
15. jul. 2008 10:22
Hvis det ikek er for sent, kan du jo prøve at køre en system restore tilbage fra en dag hvor problemet ikke var der.
Gravatar #6 - Thalion
15. jul. 2008 12:59

Synes altid system restore fucker det lidt op...

Og så skader en formatering aldrig ^^
Gravatar #7 - klh
15. jul. 2008 15:03
#5 Korrekt, men hvis man ikke har tid/overskud til at tage backup af alt først er det et meget godt "sidste forsøg" :)
Gravatar #8 - Bundy
15. jul. 2008 21:34
#6 : Så har vi så forskellige erfaringer. Det har virket på mange ting for mig, incl klam spyware og lign.. Og det er sgu ikke altid man gider reinstall hvis man kan slippe for det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login