mboost-dp1
Nvidia Driver-problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej, jeg har for en måneds tid siden købt mig en herlig Asus M51Sn,
som har virket upåklageligt, indtil for nogle dage siden.
Mit problem er at min computer automatisk, på en eller anden måde, sletter min directx- og nvidiadriver-installation.
Er virkelig "lost", og er ved at blive godt træt af at installere driver og directx hver gang jeg åbner min pc.
Hvis der en en eller anden der har noget noget viden, eller ved hvad jeg skal gøre, ville jeg blive utrolig glad.
Jeg har prøvet at køre virusscanning, ingen virus nej, jeg har opdatteret driver og det hele.. så sidste udvej synes jeg var at spørge her inde. Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe.
som har virket upåklageligt, indtil for nogle dage siden.
Mit problem er at min computer automatisk, på en eller anden måde, sletter min directx- og nvidiadriver-installation.
Er virkelig "lost", og er ved at blive godt træt af at installere driver og directx hver gang jeg åbner min pc.
Hvis der en en eller anden der har noget noget viden, eller ved hvad jeg skal gøre, ville jeg blive utrolig glad.
Jeg har prøvet at køre virusscanning, ingen virus nej, jeg har opdatteret driver og det hele.. så sidste udvej synes jeg var at spørge her inde. Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe.
Enig med #2.. du må have installeret et eller andet lort på din computer.. FORMATER! :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.