mboost-dp1

Nvidia Geforce 8600M GT. PROBLEMER!

Gå til bund
Gravatar #1 - Chantelou
1. jun. 2008 08:17
Hjælp mig please, Jeg har lige købt Age Of Conan, og når jeg går ind i spillet går der 5 min og så sender den en fejlrapport, inde i spillet lave den nogle sjove grafik fejl før programmet lukker sig selv ned. Jeg har været inde på Nvidia's hjemmeside og lede efter driver til et 8600M GT, men jeg kan ingenting finde!, Er der nogle der kan hjælpe mig ?
Gravatar #2 - Happy-Cheese
1. jun. 2008 08:26
Hvis du skal have en ny driver til det skal du gå ind på http://www.nvidia.com - downlaod drivers og så skal du vælge vilken serie dit grafikkort hører til...
det kan godt være lidt svært at finde den rigtige serie, men ellers er det ret nemt at få installeret driveren :)
Gravatar #3 - reefermadness  
1. jun. 2008 09:23
#2 - Det kan han ikke!

For at hente drivere til mobile-serie grafikkortene skal du gå ind på din laptop producents hjemmeside og hente den der igennem
Gravatar #4 - Happy-Cheese
1. jun. 2008 10:09
arhh damn.. havde ikke set det var "M" 8600M GT :/
Gravatar #5 - FlowerChild
3. jun. 2008 19:17
laptopvideo2go.com har "chrackede" drivere husk at hente inf filen også.
Kør exen og vælg en mappe. Programmet pakker selv driverne ud. Smid inf- ind i mappen og kør derefter install/setup. Det er lidt mere tricky hvis du vil have de seneste drivere.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login