mboost-dp1
Ny tracker åbner snart
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
hejsa mig og 2 af mine venner er igang med at lave en tracker , så leder efter flere der skal være en del af projektet , leder sådan set efter 2-4 stykker som kan være admin på siden og self bestemmer hvordan siden skal se ud , alle er velkommen som man kan stole på og som kan Dansk og lidt engelsk ...trackern er i fuld gang !!
.......................
Menu
Mac
Playstation 1,2,3
xbox
xbox 360
psp
nintendo wii
game movies
forresten Trackern er fra USA så det er ik ulovligt og at være medlem vil det koste 20-25 kr per medlem som er meget billigt og de første 3 måneder er gratis .
.......................
Menu
Mac
Playstation 1,2,3
xbox
xbox 360
psp
nintendo wii
game movies
forresten Trackern er fra USA så det er ik ulovligt og at være medlem vil det koste 20-25 kr per medlem som er meget billigt og de første 3 måneder er gratis .
Mht. lovligheden:
Det er stadig ulovligt at benytte sitet, og som jeg forstaar dansk lovgivning, vil det stadig vaere ulovligt at "arbejde" paa sitet/trackeren herfra.
USA har ioevrigt ( saavidt jeg ved ) strammere lovgivning ang. trackere og des lige, saa jeg ved ikke hvor god en ide det er at have den i USA..
#Udover det:
Det lyder som et interessant site, lad os endelig se design etc naar i faar noget i luften :)
( Dog er det nok en daarlig ide at skilte saa meget med "ulovlig" P2P her paa newz.dk, da det generelt er noget staff ikke er glade for :P )
Mht. lovligheden:
Det er stadig ulovligt at benytte sitet, og som jeg forstaar dansk lovgivning, vil det stadig vaere ulovligt at "arbejde" paa sitet/trackeren herfra.
USA har ioevrigt ( saavidt jeg ved ) strammere lovgivning ang. trackere og des lige, saa jeg ved ikke hvor god en ide det er at have den i USA..
#Udover det:
Det lyder som et interessant site, lad os endelig se design etc naar i faar noget i luften :)
( Dog er det nok en daarlig ide at skilte saa meget med "ulovlig" P2P her paa newz.dk, da det generelt er noget staff ikke er glade for :P )
haha ja det vil være vært at få folk til min tracker side men alligevel nej ! da der er en professionel der er igang med at kode den ....
har allerede 3 som har ringet til mig sårh har ik rigtigt brug for flere jo måske 1-2 stk mere ville være dejligt men ik her inde fra ..
har allerede 3 som har ringet til mig sårh har ik rigtigt brug for flere jo måske 1-2 stk mere ville være dejligt men ik her inde fra ..
#7;
Jamen det var da dejligt, så behøves du jo ikke spamme forumet med opfordringer til ulovliger.
Stort tillykke og alt det bedste fremover.
Jamen det var da dejligt, så behøves du jo ikke spamme forumet med opfordringer til ulovliger.
Stort tillykke og alt det bedste fremover.
Kun mig der ikke kan se det nogen steder? o_O
Glemte lige et par ting i min anden post:
Du tager penge for at man kan være medlem? Det kan meget hurtigt blive tolket som kommercielt pirateri, hvilket er en del mere alvorligt end almindeligt pirateri.
Desuden, at hoste siden i USA er nok ikke det smarteste...
Kun mig der ikke kan se det nogen steder? o_O
Glemte lige et par ting i min anden post:
Du tager penge for at man kan være medlem? Det kan meget hurtigt blive tolket som kommercielt pirateri, hvilket er en del mere alvorligt end almindeligt pirateri.
Desuden, at hoste siden i USA er nok ikke det smarteste...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.