mboost-dp1

ødelagt tastatur tast

Gå til bund
Gravatar #1 - mikk2168
26. aug. 2008 16:09
Jeg er kommet i den uheldige situation at jeg er kommet til at ødelægge en af mine taster på mit tastatur.
Den er dog bare røget af, så den kan godt sættes på igen - problemet er bare at den hvide klipse ting der sidder under knappen er gået i stykker, så jeg skal ud og have en ny en af dem.
Her kommer mit spørgsmål så: Hvor kan man købe en ny klipse ting? (computeren er en bærbar af mærket hp).

VH Mikkel
Gravatar #2 - MiniatureZeus
26. aug. 2008 16:14
Du bliver nød til at give noget mere info omkring både din computer, men også præcist, hvad det er som er gået i stykker. F.eks. et billed.

Men et umiddelbart bud vil være, at ringe til HP support og spørge dem hvad du skal gøre. Kan jo være de er så flinke, at de sender dig en foc...
Gravatar #3 - mikk2168
26. aug. 2008 16:49
det er en hp DV6827eo, og det er den der hvide klips der sidder under selve knappen der er gået i stykker (den der holder knappen fast)
Gravatar #4 - TullejR
26. aug. 2008 18:05
Altså saksen? to hvide firkantede ting der er monteret som i en saks?

Men ja, billeder er altid rare.

Dog ville det være meget nemmere bare at ringe til supporten og spørge om de kan hjælpe.
Gravatar #5 - ZenN
26. aug. 2008 18:23
det samme skete med min hp. den var købt i føtex (skam). min oplader var alligevel knækker midt over ved et uheld, så de fiksede den gratis for mig. det var nøjagtig det samme der var sket ved mig. dog med en anden model af HP. men det er på ingen måde umuligt at få det fikset.
Gravatar #6 - Casperchristensen
4. sep. 2008 12:49
Hej..

jeg har samme problem, den sakse ting som sidder under min shift knap er knækket.. men har snakket med HP og infocare og de vil kun sælge mig et helt tastetur som koster over 500kr..

det er en hp pavilion dv8000 jeg har.

nogen der ved andre steder hvor der muligvis kunne være en chance for at skaffe reservedele til sådanne en maskine?
Gravatar #7 - 3214N
7. sep. 2008 13:37
500 er billigt for et tastetur, syns jeg. Er det inkl. teknikker?

Er der ikke garanti på maskinen?
Gravatar #8 - AndersGC
7. sep. 2008 14:40
Havde en gang lignende problem på en anden bærbar, der fik vi dog bare fat på et nyt tastatur.. (det er ikke svært at udskifte tastatur på en bærbar, du ska bare lii skrue lidt på skallen ;) )
Gravatar #9 - Kisbye
7. sep. 2008 16:16
Hvis der stadig er service kontrakt / garanti på, så ring til HP supporten.
Nu kender jeg ikke så meget til hp, men der hvor jeg sider sender vi normalt blot tastatur afsted med fragtmand. Tastaturer i bærbare er normalt nemme at udskifte selv, så et tekniker besøg er ikke nødvendigt. Det kan ikke betale sig at udskifte knappen / saksen. man kan lige så godt udskifte hele tastaturet.
Gravatar #10 - zacho
7. sep. 2008 17:06
Ellers så er ebay løsningen
Link

De fåes også til andre mærker/modeller:
Link
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login