mboost-dp1

OEM Windows XP Home SP2 Dansk - Image/iso. hvor ?

Gå til bund
Gravatar #1 - Theis
18. okt. 2008 11:28
Hej jeg har mistet min xp cd. Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan få en iso fil der svarer til den udgave der er beskrevet i overskriften ? Jeg skal ikke bruge nogen licens kode for den har jeg stadigvæk.
Hvis nogen evt. ville uploade en iso ville jeg også være rigtig glad!
Gravatar #2 - Azuria
18. okt. 2008 11:38
http://licensing.microsoft.com :)
Der plejer jeg at hente den...
Og det er noget nær det eneste sted du kan hente den lovligt. ;)
Gravatar #3 - vandfarve
18. okt. 2008 11:40
403 - Forbidden: Access is denied.

Øhm...
Gravatar #4 - Theis
18. okt. 2008 11:56
Den fejl får jeg godt nok også
Gravatar #5 - Azuria
18. okt. 2008 12:06
Nå nå... Så har de ændret det siden 2-3mdr siden hvor jeg sidst hentede..
Ny URL: https://licensing.microsoft.com
Gravatar #6 - Theis
18. okt. 2008 12:23
Ja, den virker :) men jeg er lidt lost. Hvor på siden er det man kan hente image filer ?
Gravatar #7 - vandfarve
18. okt. 2008 13:31
Det lader til, at du enten skal logge ind først eller skabe en bruger, før du kan hente en iso-fil.
Gravatar #8 - Theis
18. okt. 2008 13:35
jeg er logget ind, men det virker for mig som om det er et reskab for firmaer til at holde styr på deres licenser. Kan ikke rigtigt finde nogle steder hvor jeg kan hente nogle filer
Gravatar #9 - Azuria
18. okt. 2008 14:45
#8 Korrekt, det er det også.. Men man kan også hente alle MS programmer derinde.
Så længe man har en bruger, og den er godkendt som MVLS bruger.
AFAIK er det, det eneste sted man lovligt kan hente ISO af WinXP.

Så medmindre du har en MVLS bruger, er dine chancer små her.
Gravatar #10 - 3214N
18. okt. 2008 15:17
Han leder efter en OEM, så jeg tvivler på at han er MVLS bruger...
Gravatar #11 - Azuria
18. okt. 2008 15:22
#10 I know.. Men da det er imod reglerne at linke til diverse licensstridige hjemmesider, og han spurgte efter et sted at downloade den.
Var dette det eneste jeg umiddelbart kunne komme i tanke om. ;)
Gravatar #12 - engfeh
18. okt. 2008 17:25
pi man r jo a hellere t lade e være b med a at y linke . til o sådan r en g side!
Gravatar #13 - Azuria
18. okt. 2008 17:34
#12 :p
Gravatar #14 - freesoft
18. okt. 2008 20:24
Hvis du ikke allerede selv har fundet ud af det så prøv at kontakte kundeservice.

5. Privat eller hjemmebruger
v. Microsoft Direct service, her har du mulighed for at bestille erstatnings cd'er til Fuld Pakke Produkter, mediekits til firmaaftaler, Windows Genuine Advantage kits, service packs eller andre tillægsprodukter.
Har du mistet din Windows CD skal du først tage kontakt til producenten af din PC, da der kkan være tale om specielle installations CD'er som passer til lige netop din PC.

Lidt længere nede på siden:
Ønsker du at bestille erstatnings cd'er, medie kits, service packs eller andre tillægsprodukter? Ring til
Direct Service: 44 89 01 84
Gravatar #15 - Theis
19. okt. 2008 12:41
Tak for hjælpen ! :)
Jeg sejlede lidt rundt indtil jeg fandt den skat jeg ledte efter *Wink* *Wink* :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login