mboost-dp1

Overførelse af film til ipod touch?

Gå til bund
Gravatar #1 - Vallentin
21. okt. 2008 15:43
Nogle der kan hjælpe mig med at overføre film til min ipod touch 32 gb?
Jeg har virkelig ingen anelse om hvordan man gør.
Gravatar #2 - Bjørn
21. okt. 2008 15:50
Du skal have smidt de film du vil overfører ind i iTunes og derfra kan du uploade dem til din iPod. Ligesom hvis det var musik, billeder, podcast etc...

Det kan være en fordel at ´converte` dine film til et kompatibelt format først.

Det kan fx gøres med dette program http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod-touch/ som er gratis at hente og bruge.
Gravatar #3 - trylleklovn
21. okt. 2008 16:12
I praksis fungerer det sådan, at du trækker videon over i iTunes så den findes under vidoer tabben. Og så sætter du din iPod til og trykker på iPod tabben, og under video tabben her, kan du så vælge hvilke vidoer der skal syknroniseres.
Gravatar #4 - TullejR
21. okt. 2008 16:40
Det var dog smart.

Jeg har også altid ment, at standardiserede ting som USB mass storage er dybt latterlige.

Længe leve Apple!
Gravatar #5 - trylleklovn
21. okt. 2008 16:56
#4 Ja det er jo totalt usmart at jeg ikke behøver manuelt at holde styr på mine musikfiler og podcasts. Det er virkelig et hassle at lade iTunes selv håndtere de filer jeg køber, og at de selv lægger sig over på min iPhone. Det er virkelig irriterende at iTunes selv henter de podcasts jeg hører når der er nye af dem, og lægger dem over på min iPhone så de bare er klar når jeg vil høre dem. Forbandede Apple!

Ja og undskyld jeg spørger, men hvorfor fanden skulle det være vanskeligere at lægge en fil ind i iTunes end at lægge en fil ind i en mappe? Men det er da heldigt vi har geniet TullejR til at opklare den slags mysterier.
Gravatar #6 - Magten
21. okt. 2008 18:31
Hvis man bruger iTunes normalt, så er det sikkert ganske overskueligt, nemt og hurtigt.. Men når man kun bruger det til sin iPod så er det fanme en pestilens..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login