mboost-dp1
PC opføre sig unormalt
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey Newz :D
Jeg er en glad ejer af en helt ny Asus n56vz. Selve maskinen virker perfekt, men engang imellem kommer der nogle "lag spikes" vil jeg kalde dem.
Ved ikke hvorfor og hvordan de kommer, men de kommer bare "random"
Jeg skriver her fordi jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre, som sagt det er en:
Asus N56VZ
I7-3630QM
8 GB DDR3
2GB NVIDIA GeForce GT 650M
Preloaded Win 7.
Hjælp ?
Jeg er en glad ejer af en helt ny Asus n56vz. Selve maskinen virker perfekt, men engang imellem kommer der nogle "lag spikes" vil jeg kalde dem.
Ved ikke hvorfor og hvordan de kommer, men de kommer bare "random"
Jeg skriver her fordi jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre, som sagt det er en:
Asus N56VZ
I7-3630QM
8 GB DDR3
2GB NVIDIA GeForce GT 650M
Preloaded Win 7.
Hjælp ?
Hvilken disk har du? Gør den de samme i andre operativ systemer (f.eks. Linux)?
Tror det er fordi du kører dit drev over SSH. :)
http://www.asus.dk/Notebooks/Multimedia_Entertainment/N56VZ/#specifications skrev:750GB 7200rpm SSH
500GB 7200rpm SSH
Tror det er fordi du kører dit drev over SSH. :)
Prøv at deaktiver alle ikke microsoft og ikke driver programmer fra start up og genstart der efter. Det kan være et preinstalled program som kommer fra asus(oplevede dette med en acer bærbar)
Enig med #9
Min kæreste købte en Asus N-et-eller-andet (også Core i7) og der kørte den også af helvede til med det præinstallerede software. Efter en reinstallation af Win7 med samme key (ikke recovery-halløjet på ekstra-partitionen) kørte alt væsentligt bedre. Det tager bare lidt tid at finde de individuelle drivere på Asus' support-site.
Min kæreste købte en Asus N-et-eller-andet (også Core i7) og der kørte den også af helvede til med det præinstallerede software. Efter en reinstallation af Win7 med samme key (ikke recovery-halløjet på ekstra-partitionen) kørte alt væsentligt bedre. Det tager bare lidt tid at finde de individuelle drivere på Asus' support-site.
mydigitallife
Her er rene iso-filer af windows 7. Du vælger bare den tilsvarende iso-fil.
Her er rene iso-filer af windows 7. Du vælger bare den tilsvarende iso-fil.
#12 Tak skal du have, lige hvad jeg manglede :D
Men alle sammen, jeg fandt ud af hvad problemet var, det var den pre-installerede Mcafee antivirus, som lavede de onde spikes. siden jeg har afinstalleret Mcafee så har der været ingen problemer.
Men tak for alle tipsene :D God dag alle sammen :D
Men alle sammen, jeg fandt ud af hvad problemet var, det var den pre-installerede Mcafee antivirus, som lavede de onde spikes. siden jeg har afinstalleret Mcafee så har der været ingen problemer.
Men tak for alle tipsene :D God dag alle sammen :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.