mboost-dp1
PC Problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey
Jeg har et problem med min computer...
Min computer er åbenbart installeret sådan at den ikke kan downloade programmer/spil! F.eks. hvis jeg vil downloade Audacity, så kommer der jo et pop-up vindue op, og når der er gået 100%, så skulle der normalt komme 3 valgmuligheder frem: Åbn, Annuller og Gem... men det gør den ikke på min, der sker overhovedet ikke noget! den lukker pop-up'et ned, og ikke mere. Jeg prøver efterfølgende at finde programmet på PC'en men det er der ikke... Det er pisse irriterende!
specielt fordi jeg har købt et spil til 300 kr, hvor jeg skal installere nogle opdateringer før jeg kan spille det, og det kan jeg ikke komme til!
plz en eller anden hjælp!
på forhånd tak :)
Jeg har et problem med min computer...
Min computer er åbenbart installeret sådan at den ikke kan downloade programmer/spil! F.eks. hvis jeg vil downloade Audacity, så kommer der jo et pop-up vindue op, og når der er gået 100%, så skulle der normalt komme 3 valgmuligheder frem: Åbn, Annuller og Gem... men det gør den ikke på min, der sker overhovedet ikke noget! den lukker pop-up'et ned, og ikke mere. Jeg prøver efterfølgende at finde programmet på PC'en men det er der ikke... Det er pisse irriterende!
specielt fordi jeg har købt et spil til 300 kr, hvor jeg skal installere nogle opdateringer før jeg kan spille det, og det kan jeg ikke komme til!
plz en eller anden hjælp!
på forhånd tak :)
Har du prøvet med en anden browser?
Ellers er der nogle vira, der forhindrer dig i at downloade programmer, så det bliver sværere for dig at fjerne dem.
Ellers er der nogle vira, der forhindrer dig i at downloade programmer, så det bliver sværere for dig at fjerne dem.
I firefox:
Funtioner ->
Indstillinger ->
Overordnet, der kan du se hvor browseren gemmer filerne og ændre hvor filerne skal gemmes.
Efter firefox blev opdateret til 3.5 ændrede den default location fra skrivebordet til
C:\Documents and Settings\*din bruger*\Dokumenter\Hentede filer
I internet explorer:
Som default spørger IE hvor du vil gemme filen.
Funtioner ->
Indstillinger ->
Overordnet, der kan du se hvor browseren gemmer filerne og ændre hvor filerne skal gemmes.
Efter firefox blev opdateret til 3.5 ændrede den default location fra skrivebordet til
C:\Documents and Settings\*din bruger*\Dokumenter\Hentede filer
I internet explorer:
Som default spørger IE hvor du vil gemme filen.
Hvis du får et vindue ligesom det her, så tjek lige at der ikke er flueben i at den skal lukke vinduet:
http://www.doacts238.org/sermons/burning/4_IE_Down...
http://www.doacts238.org/sermons/burning/4_IE_Down...
jeg har kun Internet Explorer, og jeg kan ikke få andre, for det kræver at jeg downloader dem... ja jeg har søgt!
jamen, det lyder virkelig fucked up, den er endda meget ny...
jamen, det lyder virkelig fucked up, den er endda meget ny...
Mon ikke filerne ligger i en temp mappe eller lignende, og så bare ikke når at blive flyttet til destination.
For hvis du får 100% så må data'en ligge der.
Da du ikke kan installere noget, er du nød til at 1: finde en anden pc at hente noget på, 2: havde en usb pen. Hvis intet af følgende er muligt. Formater.
Skaf firefox, adaware, og ccleaner, og prøv at se om du ikke kan finde noget grums.
Tror nu bare personligt det er IE der er gået i ged, og det er faktisk ikke sådan lige til at ændre på.
For hvis du får 100% så må data'en ligge der.
Da du ikke kan installere noget, er du nød til at 1: finde en anden pc at hente noget på, 2: havde en usb pen. Hvis intet af følgende er muligt. Formater.
Skaf firefox, adaware, og ccleaner, og prøv at se om du ikke kan finde noget grums.
Tror nu bare personligt det er IE der er gået i ged, og det er faktisk ikke sådan lige til at ændre på.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.