mboost-dp1

PC Problem

Gå til bund
Gravatar #1 - DrPepperfan
21. jul. 2009 11:20
Hey

Jeg har et problem med min computer...
Min computer er åbenbart installeret sådan at den ikke kan downloade programmer/spil! F.eks. hvis jeg vil downloade Audacity, så kommer der jo et pop-up vindue op, og når der er gået 100%, så skulle der normalt komme 3 valgmuligheder frem: Åbn, Annuller og Gem... men det gør den ikke på min, der sker overhovedet ikke noget! den lukker pop-up'et ned, og ikke mere. Jeg prøver efterfølgende at finde programmet på PC'en men det er der ikke... Det er pisse irriterende!
specielt fordi jeg har købt et spil til 300 kr, hvor jeg skal installere nogle opdateringer før jeg kan spille det, og det kan jeg ikke komme til!

plz en eller anden hjælp!

på forhånd tak :)
Gravatar #2 - trylleklovn
21. jul. 2009 11:34
Har du prøvet med en anden browser?

Ellers er der nogle vira, der forhindrer dig i at downloade programmer, så det bliver sværere for dig at fjerne dem.
Gravatar #3 - holmen
21. jul. 2009 11:38
I firefox:
Funtioner ->
Indstillinger ->
Overordnet, der kan du se hvor browseren gemmer filerne og ændre hvor filerne skal gemmes.

Efter firefox blev opdateret til 3.5 ændrede den default location fra skrivebordet til
C:\Documents and Settings\*din bruger*\Dokumenter\Hentede filer

I internet explorer:
Som default spørger IE hvor du vil gemme filen.
Gravatar #4 - DrPepperfan
21. jul. 2009 12:41
okay, tak
vil lige undersøge det :D
Gravatar #5 - DrPepperfan
21. jul. 2009 13:53
nej desværre intet af det hjælper!
Gravatar #6 - Killa
21. jul. 2009 14:14
Hvis du får et vindue ligesom det her, så tjek lige at der ikke er flueben i at den skal lukke vinduet:
http://www.doacts238.org/sermons/burning/4_IE_Down...
Gravatar #7 - DrPepperfan
21. jul. 2009 15:27
nej, for som jeg skrev, så kan jeg ikke finde den på pc'en bagefter... men tak for forslaget :D
Gravatar #8 - Mirk
21. jul. 2009 16:01
Det lyder godt nok underligt. Igen hvilken browser var det du prøvede med?, begge?.

Gætter på du allerede har prøvet at søge på hele maskinen, efter den downloadede fil?. altså med "søg" værktøjet..
Gravatar #9 - DrPepperfan
21. jul. 2009 16:11
jeg har kun Internet Explorer, og jeg kan ikke få andre, for det kræver at jeg downloader dem... ja jeg har søgt!

jamen, det lyder virkelig fucked up, den er endda meget ny...
Gravatar #10 - Norrah
21. jul. 2009 16:21
Mon ikke filerne ligger i en temp mappe eller lignende, og så bare ikke når at blive flyttet til destination.
For hvis du får 100% så må data'en ligge der.

Da du ikke kan installere noget, er du nød til at 1: finde en anden pc at hente noget på, 2: havde en usb pen. Hvis intet af følgende er muligt. Formater.

Skaf firefox, adaware, og ccleaner, og prøv at se om du ikke kan finde noget grums.

Tror nu bare personligt det er IE der er gået i ged, og det er faktisk ikke sådan lige til at ændre på.
Gravatar #11 - Rasmus064
21. jul. 2009 16:25
prøv at nustil IE også hent det igen.
Gravatar #12 - DrPepperfan
21. jul. 2009 16:36
ja, jeg har prøvet den metode du snakker om, men der skal man have set-up filen, ellers kan man ikke, men jo jeg kunne da godt gøre sådan så jeg ka få fat i FireFox...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login