mboost-dp1
PDF-fil giver Fejl 500?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Okay, jeg har et spørgsmål på vegne af min chef, der gerne skal løses ASAP! Enhver, der bare har en ide, eller som måske bare tror, at de muligvis kan hjælpe, opfordres på det kraftigste at komme med deres ideer og forslag... Alt hjælp vil blive modtaget med kyshånd!
Det drejer sig om link til en PDF-fil, der giver en Fejl 500 på både IE7 og Fx3, når man følger linket. Det sjove er, at hvis jeg tager den sidste version af selvsamme fil, så er der ingen problemer.
Derfor downloadede jeg filen igen fra en ekstern server, der ikke hører under os, for at tjekke for korrupt data. Som sagt, jeg hentede den igen, omdøb den og re-uploadede den på siden, men endnu en gang returnerer browseren en 500 lige i hovedet - BANG! Hvad fanden er der galt, når versionen, der er 2 timer ældre, virker fint, mens den nyeste blot giver en grim, grim, grim side?
Jeg har forslået vores programmør, at han ændrer og gemmer filen igen, men kan det hjælpe?
Det drejer sig om link til en PDF-fil, der giver en Fejl 500 på både IE7 og Fx3, når man følger linket. Det sjove er, at hvis jeg tager den sidste version af selvsamme fil, så er der ingen problemer.
Derfor downloadede jeg filen igen fra en ekstern server, der ikke hører under os, for at tjekke for korrupt data. Som sagt, jeg hentede den igen, omdøb den og re-uploadede den på siden, men endnu en gang returnerer browseren en 500 lige i hovedet - BANG! Hvad fanden er der galt, når versionen, der er 2 timer ældre, virker fint, mens den nyeste blot giver en grim, grim, grim side?
Jeg har forslået vores programmør, at han ændrer og gemmer filen igen, men kan det hjælpe?
Det skal lige bemærkes, at det ikke er en helt normal konvertering såsom Word til PDF, da det er opsat med Adobe Illustrator, som jeg af uransagelig årsager (tak til verdens dårligste IT-afdeling!) ikke har fået adgang til endnu... Derfor kan jeg intet gøre udover at kigge på dokumentet og udbryde "næh" og "nåh" en gang i mellem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.