Jeg skal gerne lave en lille pjece til studiet i samme format som mange pizzamenuer er (halvt foldet ud ligner det en trekant), men kan ikke lige finde ud af om, og i så fald hvordan, man laver sådan et format i OpenOffice.org. Nogen der kan hjælpe?
Lav tre forskellige spalter (det skulle man kunne... Jeg kan ikke huske hvor), og så burde du have en sådan - hvis du ikke er tilfreds med bredden så lav den større på linealen foroven.
Nå, jeg endte med at finde min gamle computer med MS Office frem, lave spalter i Word og så åbne dokumentet på den nye computer i Openoffice.org Writer. Nu har det bare at blive pænt.
Laver man ikke spalter på samme måde i OOo og Word? Jeg bruger funktionen af og til i begge programmer, og kan ikke umiddelbart huske nogen forskel. Oh well, du fandt en løsning. :)
(Prøver måske lige i OOo når jeg kommer hjem, hvis jeg husker det.)
I Word trykker jeg bare på en knap i menulinjen og vælger derfra hvor mange spalter der skal være, men kan ikke finde noget lignende i Ooo. Ville være rart hvis du gad tjekke engang.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.