mboost-dp1
Problemer med diablo 2 HJÆLP!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Når jeg prøver at logge ind på battle.net siger den:
If using a modem, you may need to connect to your internet service provider before connecting to battle.net.
Jeg forstår det ikke, for jeg har internet og jeg har også slået min firewall fra. Nogen der ved hvad det skulle være må i meget gerne hjælpe :)
If using a modem, you may need to connect to your internet service provider before connecting to battle.net.
Jeg forstår det ikke, for jeg har internet og jeg har også slået min firewall fra. Nogen der ved hvad det skulle være må i meget gerne hjælpe :)
er der så noget jeg kan gøre for at hindre det udover at købe en ny router. Hmm, lyder bare lige mærkeligt for har været inde at spille med samme router før.
Blev du smidt af b.net lige før det skete? Det er samme besked man får, når man er temp bannet, så prøv evt. at vente ½ times tid og prøv igen.
Nej, har været inde og spille flere gange.
Da den sagde det første gang if using af modem.. prøvede jeg at ændre gateway til U.S west og så virkede det men nu virker det ikke på nogen af dem.
Da den sagde det første gang if using af modem.. prøvede jeg at ændre gateway til U.S west og så virkede det men nu virker det ikke på nogen af dem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.