mboost-dp1

Problemer med diablo 2 HJÆLP!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - Mads-Madkas
10. dec. 2007 20:34
Når jeg prøver at logge ind på battle.net siger den:

If using a modem, you may need to connect to your internet service provider before connecting to battle.net.

Jeg forstår det ikke, for jeg har internet og jeg har også slået min firewall fra. Nogen der ved hvad det skulle være må i meget gerne hjælpe :)
Gravatar #2 - Dreadnought
10. dec. 2007 20:48
port indstillinger i din router kunne måske forhindre det.
Gravatar #3 - Mads-Madkas
10. dec. 2007 20:53
er der så noget jeg kan gøre for at hindre det udover at købe en ny router. Hmm, lyder bare lige mærkeligt for har været inde at spille med samme router før.
Gravatar #4 - shadowcat
10. dec. 2007 21:05
Blev du smidt af b.net lige før det skete? Det er samme besked man får, når man er temp bannet, så prøv evt. at vente ½ times tid og prøv igen.
Gravatar #5 - Dreadnought
11. dec. 2007 13:58
Hvis det har virket før og du ikke har pillet i routeren i mellemtiden så er det ikke det.
Gravatar #6 - Mads-Madkas
11. dec. 2007 16:33
Nej, har været inde og spille flere gange.

Da den sagde det første gang if using af modem.. prøvede jeg at ændre gateway til U.S west og så virkede det men nu virker det ikke på nogen af dem.
Gravatar #7 - Neo1
11. dec. 2007 17:03
#5:

Kan du da ikke vide, hvis strømmen er gået og routeren er blevet resat, så kan det da meget vel være det som er problemet?
Gravatar #8 - Mads-Madkas
11. dec. 2007 17:06
jamen ved at routeren køre og ved det er internet når jeg prøver.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login