mboost-dp1

Problemer med fuldskærm på WMP streams!

Gå til bund
Gravatar #1 - Al Bundy
2. sep. 2008 01:03
Når jeg streamer film fra forskellige sites og vil køre dem i fuld skærm så hopper den automatisk ud af denne tilstand efter et lille stykke tid.

Selv om man klikker tilbage i fuldskærms-visning går der som regel et minut -nogle gange lidt kortere eller længere tid - inden at den hopper ud af det igen.

Det er ikke nemt at følge en films handling hvis man skal blive ved at klikke skærmen op :-/

Har selvfølgelig googled problemet, men har ikke kunnet finde noget som har været til større hjælp...

Jeg har ikke nogen pauseskærm kørende som kunne være årsagen til problemet, og kan ikke komme på andre ting jeg har installeret som skulle konflikte med Windows Media Player (11).

I øvrigt forekommer dette både på eksempelvis DR.DK/TV og på TV2 Sputnik, med både Firefox og Internet Explorer

Håber at nogen kan bidrage til en løsning!
På forhånd tak!
Gravatar #2 - holmen
2. sep. 2008 07:13
Det kan være din pauseskærm der starter, tror jeg.
Gravatar #3 - Al Bundy
2. sep. 2008 19:50
Powercrap (1) skrev:

Jeg har ikke nogen pauseskærm kørende som kunne være årsagen til problemet
Gravatar #4 - holmen
2. sep. 2008 19:51
Doh
Gravatar #5 - Al Bundy
3. sep. 2008 23:24
Jeg prøver at lade det stå lidt endnu... Ellers finder jeg bare XP-CD'en frem og formaterer skidtet! *Muahahaaa*
Gravatar #6 - Mnc
4. sep. 2008 03:13
Har du prøvet andre afspillere?
Jeg bruger Media Player Classic
På trods af alderen fungerer den stadig upåklageligt, for mig.

edit: En anden mulighed kunne være VideoLan's VLC afspiller... Google. :)
Gravatar #7 - Al Bundy
5. sep. 2008 02:08
Hmm.. Kan det da lade sig gøre at sætte en anden afspiller som default i browsere hvor man ellers havde implementeret WMP i sidens kildekode?

Altså f.eks. på føromtalte dr.dk/tv ?
Gravatar #8 - Mnc
5. sep. 2008 21:48
Tror jeg vil hoppe i samme båd som #4, så...
D'oh!
Gravatar #9 - Ronson ⅍
6. sep. 2008 02:28
Det gode ved netop mpc er at den fortæller hvilket program den taber fokus til

Nørdet at bruge mediespillere til at fejlsøge med, men det har virket op til flere gange for mig :D

Sidste gang viste det sig at være noget bluetooth-halløj der var begyndt at stjæle fokus uden grund
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login