mboost-dp1
Problemer med skærmbillede fra bærbar til TV
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Jeg har fået et lille problem med min bærbar.
Jeg plejer at kunne tilslutte min bærbar til mit tv, så jeg kan se film/serier på mit tv. Men det virker ikke mere :(
Når jeg trykker på "Fn" + F5 ser man skærmbillede i 1 sek. i sort/hvid hvorefter billede går i sort igen.
Hvad kan det skyldes?
Jeg har opdateret driver men det hjalp ikke.
Det er en Aspire 5520
Jeg har fået et lille problem med min bærbar.
Jeg plejer at kunne tilslutte min bærbar til mit tv, så jeg kan se film/serier på mit tv. Men det virker ikke mere :(
Når jeg trykker på "Fn" + F5 ser man skærmbillede i 1 sek. i sort/hvid hvorefter billede går i sort igen.
Hvad kan det skyldes?
Jeg har opdateret driver men det hjalp ikke.
Det er en Aspire 5520
#1 Hvad har du gjort, siden problemet opstod? Er det efter, at du installerede nye drivere, at problemerne opstod?
Det er et relativt simpel at sende signalerne til TV'et, så det burde ikke være driverproblemer, men hvis alle andre faktorer er konstante (samme bærbar, samme TV, samme fremgangsmåde), så lugter det lidt for meget af et softwareproblem.
Det er et relativt simpel at sende signalerne til TV'et, så det burde ikke være driverproblemer, men hvis alle andre faktorer er konstante (samme bærbar, samme TV, samme fremgangsmåde), så lugter det lidt for meget af et softwareproblem.
jeg ved faktisk ikke hvornår problemet er opstået, om det var opdateringen til SP1 eller det var grafikdriver opdatering.
Det et over 2 måneder siden jeg opdaterede og er først for 14 dage siden jeg opdagede problemet. Jeg kan uden problemer sætte computeren til en projektor og andre computer skærme. men ikke tv
Det et over 2 måneder siden jeg opdaterede og er først for 14 dage siden jeg opdagede problemet. Jeg kan uden problemer sætte computeren til en projektor og andre computer skærme. men ikke tv
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.