mboost-dp1

Problemer med Starcraft

Gå til bund
Gravatar #1 - Svindleren
14. jan. 2009 20:50
Hej

Jeg ved godt at det er et gammelt spil, men det holder stadig. har været inde og tjekke trailers og gameplays, til SC2. Så derfor vil jeg gerne spille 1'eren for at varme op. Nå men videre...

Jeg har Cybercity med en Zyxel prestige 660 (standard router til 20Mbit)

Men jeg kan ikke joine et spil, uden at de andre lagger. Det er kun Hosten der ikke lagger, men resten af spillerne lagger.
Og andre kan ikke joine mig. Jeg har prøvet at forwarde porten til SC, men stadig samme problem.

Jeg har kunnet spille SC dengang, hvor jeg kørte med den gamle router, inden de begyndte at tilbyde 20Mbit.

Men her er mine sprøgesmål:

Kan man få en anden router af dem ? (Hvis nogen har erfaring?)

Hvis ikke, kan i anbefale en god router ? (ikke for dyre)

Eller er der andre muligheder , så jeg kan spille det igen :-)

jeg køre ikke 20Mbit, den bryder ned når de skruger op. har nedgraderet min hastighed og de snød mig for 50kr om måneden også. Betalte for en 20/2Mbit (349.-) men havde kun 14. og en 20/2 koster 299.- Kender en derinde, så jeg har fået en 10/2Mbit til 249, ved så ikke om det er billigt.

tak
Gravatar #2 - JensOle
14. jan. 2009 21:56
Skift til Linux og spil et andet spil.
Gravatar #3 - Svindleren
15. jan. 2009 19:17
#2: JensOle

Så er er der også os, der ikke har så meget fritid, som du har.

har kørt med linux før, men havde kun problemer med at køre spil i WINE, selvom jeg havde været igennem millioner af guides osv...

er glad for linux, men ikke til spil...
Gravatar #4 - xstefan
15. jan. 2009 21:40
Hvis Routeren ikke er for langt væk, vil jeg anbefale at investere i nogle kabler og spille.

Eller invester i en switch og nogle kabler ;)
Gravatar #5 - Svindleren
15. jan. 2009 22:52
routeren er ca 10-15 cm fra min pc :) har en switch også, men hvorfor koble den til ?
Gravatar #6 - xstefan
16. jan. 2009 11:44
Det er noget mere stabilt og så kan du slippe for at investere i ny router
du kan koble computerne til switchen og hvis i vil have net så tag et kabel fra routeren og sæt i switchen;)
Gravatar #7 - Svindleren
16. jan. 2009 18:33
.:-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login