mboost-dp1
Prøver igen... Bridge?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har følgende:
* 1 stk. D-link DI-624
* 1 stk. Netgear WGR614
* 1 stk. bærbar med wlan, lan og win2K
Jeg skal lave følgende trick:
internet--->[RT]--->[WLRT]~~~~~~[WLRT] / PC+WL<---SWITCH<---PRINTER
Symbolforklaring:
---> = kabel
~~~ = trådløs
[WL] = Wireless
[RT] = Router
Hvad er mine løsningsmuligheder med dette udstyr?
* 1 stk. D-link DI-624
* 1 stk. Netgear WGR614
* 1 stk. bærbar med wlan, lan og win2K
Jeg skal lave følgende trick:
internet--->[RT]--->[WLRT]~~~~~~[WLRT] / PC+WL<---SWITCH<---PRINTER
Symbolforklaring:
---> = kabel
~~~ = trådløs
[WL] = Wireless
[RT] = Router
Hvad er mine løsningsmuligheder med dette udstyr?
Du har 2 trådløse routere, som i sig selv give 2 individuelle netværk, og kan godt se hvorfor det giver dig problemer.
Det nemmeste, for mig at se, ville være at have et trådløst acesspoint til at køre i rollen som ap client(evt. med en switch hvis der er mere end en enhed den skal tilsluttes), da det vil få den til at virke som bindeled til det ene eksisterende netværk, og få de tilkoblede enheder til at se et enkelt normalt netværk.
Som dette accesspoint feks kan.
Om den ene af dine routere formår at tage den rolle, er jeg ikke helt overbevist om, men tror det er det der skal til, for at det virker.
Det nemmeste, for mig at se, ville være at have et trådløst acesspoint til at køre i rollen som ap client(evt. med en switch hvis der er mere end en enhed den skal tilsluttes), da det vil få den til at virke som bindeled til det ene eksisterende netværk, og få de tilkoblede enheder til at se et enkelt normalt netværk.
Som dette accesspoint feks kan.
Om den ene af dine routere formår at tage den rolle, er jeg ikke helt overbevist om, men tror det er det der skal til, for at det virker.
WGR614 med DD-WRT firmware kan. Kommer an på hvilken version af routeren du har:
http://dd-wrt.com/site/support/router-database
http://dd-wrt.com/site/support/router-database
Har lidt problemer med at få det DD-WRT til at fungere... følger anvisningerne for at oprette en client bridge, men det eneste det har gjort er at gøre så min bærbar ikke kan komme på det originale trådløse derhjemme -.-
Kræver det at man har sat WPA eller WEP sat på?
Kræver det at man har sat WPA eller WEP sat på?
Det er præcis sådan en bandit jeg har :)
Jeg bruger sidst nye version af DD
Det primære netværk som jeg forsøger at bridge er Ukrypteret... I vejledning for V24 bliver kryptering ikke nævnt. men det gør det for V23
Jeg bruger sidst nye version af DD
Det primære netværk som jeg forsøger at bridge er Ukrypteret... I vejledning for V24 bliver kryptering ikke nævnt. men det gør det for V23
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.