mboost-dp1
PS3 fejl 8002F310
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej folkens!
Jeg prøvet det officielle playstation forum uden held, så nu sætter jeg min lid til det berømte newz-orakel!
Jeg forsøgte i forgårs at opdatere min PS3 til nyeste firmware gennem internetforbindelsen. Alt gik strygende indtil 99%, hvorefter jeg fik fejlkode 8002F310 op på skærmen.
Jeg har prøvet at følge anvisningerne på skærmen, men hver gang jeg genstarter maskinen starter den automatisk med opdateringen og fejler igen ved 99% - infinite loop! Jeg har desuden googlet efter løsninger, hvor nogle har haft succes med at trække harddisken ud under installationen, skifte den helt, eller få en "crash-menu" frem ved at holde start-knappen inde. Alt dette har dog været uden held.
Jeg håber vi har en PS3 ekspert eller to her på newz, så jeg igen skal spille FIFA med gutterne :)
Jeg prøvet det officielle playstation forum uden held, så nu sætter jeg min lid til det berømte newz-orakel!
Jeg forsøgte i forgårs at opdatere min PS3 til nyeste firmware gennem internetforbindelsen. Alt gik strygende indtil 99%, hvorefter jeg fik fejlkode 8002F310 op på skærmen.
Jeg har prøvet at følge anvisningerne på skærmen, men hver gang jeg genstarter maskinen starter den automatisk med opdateringen og fejler igen ved 99% - infinite loop! Jeg har desuden googlet efter løsninger, hvor nogle har haft succes med at trække harddisken ud under installationen, skifte den helt, eller få en "crash-menu" frem ved at holde start-knappen inde. Alt dette har dog været uden held.
Jeg håber vi har en PS3 ekspert eller to her på newz, så jeg igen skal spille FIFA med gutterne :)
Har du prøvet at resette den?
Jeg mener det er ved at holde tænd knappen inde indtil du hører et dobbelt bip.
Når du siger den henter den fra nettet, har du så prøvet at hive stikket ud/ slukke for det trådløse net? Det burde halte den så du har en mulighed for at gøre noget.
Jeg mener det er ved at holde tænd knappen inde indtil du hører et dobbelt bip.
Når du siger den henter den fra nettet, har du så prøvet at hive stikket ud/ slukke for det trådløse net? Det burde halte den så du har en mulighed for at gøre noget.
Når du siger at du har prøvet det meste du kunne finde på google, gælder det så også:
Hard Reset procedure for the PS3 (as instructed by Sony CS).
Be sure to backup your settings/games saves by doing a System > Backup on your PS3 or you may lose your game saves! Also, this is a last resort procedure prior to exchanging/returning to sony.
1. Power Off the PS3 via the power switch in back and power back on w/switch.
2. Hold Power Button on the Front until you hear 3 beeps.
3. Then go through the initial setup and then run a full Format via System > Format. (will take approx 3 1/1 hours). You may need to have our AV cables ready if your using HDMI (in case HDMI isn’t detected after initial reset).
4. Restore your backup you made prior to doing factory/hard reset (optional, if you created a backup).
#5 + 6
Jeg har prøvet begge dele, og har ikke kunnet få lov til at starte i safe mode. Jeg har nu løst problemet ved at finde en gammel hardisk i min lenovo og bruge den. På den måde kom jeg ud af loopet og kunne genoprette systemet.
Jeg er dog tilbage i mit gamle problem, hvor mit FIFA fryser 5-10 sekunder hele tiden, hvilket gør det umuligt at spille.
Jeg har prøvet begge dele, og har ikke kunnet få lov til at starte i safe mode. Jeg har nu løst problemet ved at finde en gammel hardisk i min lenovo og bruge den. På den måde kom jeg ud af loopet og kunne genoprette systemet.
Jeg er dog tilbage i mit gamle problem, hvor mit FIFA fryser 5-10 sekunder hele tiden, hvilket gør det umuligt at spille.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.