mboost-dp1

ps3 home

Gå til bund
Gravatar #1 - madeinrussia
11. dec. 2008 19:36
Læste betaen kom i dag, hvordan henter man den? nu har jeg sku ledt og ledt..
Gravatar #2 - ajust
11. dec. 2008 19:38
Version 1.03 was made available on 11 December 2008;[26] however, the Open Beta is not functional yet due to technical difficulties.[27]

Fra wiki-artikel om Playstation Home, første hit på google..
Gravatar #3 - madeinrussia
11. dec. 2008 19:39
Dauh, derfor er der vel et "link" til hvor man henter det? har faktisk stenet på deres eget forum og intet forum :p men tak for det info da.

( for mange logins nok )
Gravatar #4 - madeinrussia
11. dec. 2008 19:41
"Electronics giant Sony launched its eagerly anticipated social-networking site Thursday for PlayStation 3 users. PlayStation Home, which can be downloaded free of charge, will allow PS3 gamers to interact, communicate and share gaming experiences through their own personal "avatars," or three-dimensional virtual representations of themselves. All you need to download Home is a PlayStation Network account and access to PlayStation Store. Providing you have the latest system software update installed, the Home icon will appear under PlayStation Network on the PS3 Home Menu (XMB)."

sjovt nok siger den jeg har den nyeste update, og den er der ikke >.<
Gravatar #5 - ajust
11. dec. 2008 19:56
http://community.eu.playstation.com/playstationeu/...

og

http://community.eu.playstation.com/playstationeu/...

edit:
Ved ikk om du kan bruge det, har ikke lige læst det igennem. Men du kan da kigge på det, hvis du ikke allerede har set det ;)
Gravatar #6 - gentox
11. dec. 2008 20:08
Lader til at Sony ikke helt kan holde deres løfte denne gang. Selvom der godt nok er 3 timer til midnat, så tror jeg ikke man skal regne med home før tidligst i morgen.

Det er dog lidt sært, da man skulle tro at de havde haft masser af tid til at forberede det, og høste erfaringer fra den lukkede beta.
Gravatar #7 - madeinrussia
11. dec. 2008 20:19
#5 det var også min konklution, men har set folk på nettet skrive om at nu var de kommet på osv..svin :p
Gravatar #8 - Listesen
11. dec. 2008 21:11
Altså, jeg er ved at hente det til min PS3 nu :)

Gik hen under netværk, og så var den kommet frem der. Derefter henter den 77 mb og installerer det :)

Ikke noget med der kræves en firmwareopdatering for at kunne køre det.

Edit:
Det virker hos mig nu :b
Gravatar #9 - madeinrussia
12. dec. 2008 08:13
#8 typisk lige efter jeg havde kastet håndklædet i ringen..

nårh må prøve det i dag så..

er det godt?
Gravatar #10 - Listesen
12. dec. 2008 11:41
9# det er skam fint nok :) Kiggede kun lige kort på det igår aftes før jeg gik i seng, og imorges da jeg skulle prøve igen var der ingen forbindelse til serveren :(

Men det jeg så, så fint ud :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login