mboost-dp1

Public Folders Permissions

Gå til bund
Gravatar #1 - Internet-Ekspert KopNudler
30. apr. 2012 08:19
Hej!

Jeg er ved at migrere en Public Folders database over på SharePoint,
og SharePoint tillader ikke to emails med samme emne.
Men da er jeg rendt mod en mur. Jeg kan ikke få lov til at ændre emnet på en række emails. Jeg har været inde og give min bruger fulde rettigheder på mappen via Exchange Management Shell.

Jeg får bare afvide at jeg ikke har tilladelse.

Nogen der har en lys idé?
Gravatar #2 - Magten
30. apr. 2012 08:31
Jeg har aldrig leget med Public Folders og SharePoint, men kan det være en subfolder der ikke er rettigheder til?

Sagt på en anden måde, ligger mailen i indbakken eller en anden mappe?
Gravatar #3 - fidomuh
30. apr. 2012 08:35

Jeg er ved at migrere en Public Folders database over på SharePoint,
og SharePoint tillader ikke to emails med samme emne.

Hmm.. Er du sikker paa dette?
Saa vidt jeg husker bruger Sharepoint mail-id, og ikke selve navnet, til organisering af filerne. Ellers vil du ret hurtigt blive fucked hvis 2 mennesker svarer paa samme email til en public folder.
Gravatar #4 - Internet-Ekspert KopNudler
30. apr. 2012 08:51
Magten (2) skrev:
en subfolder der ikke er rettigheder til?

Har været inde og tjekke alle rettigheder på mappen.

fidomuh (3) skrev:
Hmm.. Er du sikker paa dette?
Saa vidt jeg husker bruger Sharepoint mail-id, og ikke selve navnet, til organisering af filerne. Ellers vil du ret hurtigt blive fucked hvis 2 mennesker svarer paa samme email til en public folder.

Det Software jeg bruger flytter de mails der er lagt ind. Og er der to mails der har samme emne og tids stempel kan den ikke finde ud af at lægge begge over. Og dem har vi åbenbart en del af i firmaet.
Gravatar #5 - fidomuh
30. apr. 2012 09:03

Det Software jeg bruger flytter de mails der er lagt ind. Og er der to mails der har samme emne og tids stempel kan den ikke finde ud af at lægge begge over. Og dem har vi åbenbart en del af i firmaet.

Ja, hvis nu i skriver til "alle" og bare 2-3 stykker bruger reply-funktionen, saa vil der vaere en del.

Vi har nok en smaa 10-15.000 mails der ville ryge i den fejl saa.

Hvilket software bruger i ? :)
Gravatar #6 - Internet-Ekspert KopNudler
30. apr. 2012 09:06
fidomuh (5) skrev:

Ja, hvis nu i skriver til "alle" og bare 2-3 stykker bruger reply-funktionen, saa vil der vaere en del.

Vi har nok en smaa 10-15.000 mails der ville ryge i den fejl saa.

Hvilket software bruger i ? :)

Har nok været skidt til at uddybe. Det er en gammel Public Folders som ikke bliver skrevet til eller fra :) Der ligge en masse mails som skal gemmes.

Jeg bruger Quest's Public Folder Migrator For SharePoint.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login