mboost-dp1

Quick hjælp, hvordan slukker man en mac? :l

Gå til bund
Gravatar #1 - lolage
21. sep. 2008 21:34
Hej.
Foran mig står der en fin mac ("skærm" modellen, hvor der kun er skærm og alt hardware er inde i den). Det er min søsters og hendes kærestes, og min søsters kæreste spurgte om jeg vidste hvordan jeg slukkede den inden han gik, og sagde bare ja da jeg så film på den. Regnede ikke med det var svært, men der tog jeg fejl.. Kan slet ikke finde ud af det her OS mac har.

Jeg er i øjeblikket ved skrivebordet, og så er der en linje nederst på skærmen med en MASSE ikoner og programmer. Men hvor heck slukker jeg??? :D.

- På forhånd tak.
Gravatar #2 - izym
21. sep. 2008 21:45
Klik på Æble-ikonet oppe i venstre hjørne, der burde der være noget med, at slukke computeren. Det hedder desuden en iMac ;)
Gravatar #3 - lolage
21. sep. 2008 21:47
Yay. Æble-ikon>Sluk ned ... Tak for hjælpen :D
Gravatar #4 - trylleklovn
21. sep. 2008 21:55
Alternativt kan du også trykke på sluk knappen på maskinen, så spørger den dig hvad du har tænkt dig den skal gøre ...

Her er et andet tip: For at trække vejret bevæger du brystkassen fremad imens du lader luft passere gennem mund og/eller næse, ned i lungerne, herefter lader du brystkassen sænke sig igen for at lade luften passere gennem mund og/eller næse ud igen. Proceduren gentages resten af dit liv.
Gravatar #5 - fidomuh
21. sep. 2008 23:57
#1/3

Tryk paa knappen.
Gravatar #6 - themuss
22. sep. 2008 01:42
"nah apple p is faster"...
Gravatar #7 - 3214N
22. sep. 2008 06:09
Control+Eject= Restart, Sleep, Shutdown dialog box
Gravatar #9 - bbb2020
22. sep. 2008 14:35
Og skulle alt andet ovenover ikke virke (tror nok hammeren vil, men...) så kan du også bare prøve stikkontakten.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login