mboost-dp1
Reparation af mobil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
hej
jeg har en Sony Ericsson w595 som jeg har været rigtig glad for.
Her for nylig var jeg så uheldig at skærmen gik i stykker og jeg fik at vide at reparationen ville koste ca 1500kr. Det synes jeg er lidt voldsomt så jeg søgte lidt på nettet og har nu fundet den her.
den er dog til en w595i så er lidt i tvivl om den vil passe på, så ville lige høre om der er nogen der ved noget om det og hvor svært det eventuelt vil være at sætte den på
jeg har en Sony Ericsson w595 som jeg har været rigtig glad for.
Her for nylig var jeg så uheldig at skærmen gik i stykker og jeg fik at vide at reparationen ville koste ca 1500kr. Det synes jeg er lidt voldsomt så jeg søgte lidt på nettet og har nu fundet den her.
den er dog til en w595i så er lidt i tvivl om den vil passe på, så ville lige høre om der er nogen der ved noget om det og hvor svært det eventuelt vil være at sætte den på
Før i tiden, dvs. for nogle år tilbage, så indikeret, som #2 også påpeger, bogstavet hvilken region modellen tilhører, hvilket f.eks. har betydning for hvilket band telefonen skulle operere på (ligegyldigt disse dage, hvor næsten alle telefoner er quad). Således var f.eks. t68i til Europa og t68c til Asien. Om det fungere sådan mere skal jeg ikke kunne sige, da jeg har tabt interessen for telefoner de senere år, men umiddelbart ville jeg ikke være betænkelig ved at købe den skærm.
Husk dog på, at det ikke er specielt nemt at skifte skærm på nyere telefoner og at du selvfølgelig mister enhver form for garanti, hvilket dog i dette tilfælde ikke er så relevant.. Men husk dog alligevel at tage backup af de vigtigeste ting inden du roder dig ud i den helt store operation:D
Og hvis du vil være helt sikker omkring ovenstående, så ring til Sony Ericsson Danmark og hør dem ad. Kan jo være de kan hjælpe :)
Husk dog på, at det ikke er specielt nemt at skifte skærm på nyere telefoner og at du selvfølgelig mister enhver form for garanti, hvilket dog i dette tilfælde ikke er så relevant.. Men husk dog alligevel at tage backup af de vigtigeste ting inden du roder dig ud i den helt store operation:D
Og hvis du vil være helt sikker omkring ovenstående, så ring til Sony Ericsson Danmark og hør dem ad. Kan jo være de kan hjælpe :)
fandt lige den her guide til at skille den ad og det ser ud til at være forholdsvist nemt at gøre :) og som du selv siger garantien er lidt ligemeget gidder ikke betale 1500 for rep så hellere købe en ny :) og backup kan jeg nok ikke rigtig tage.. skærmen er smadret så meget at jeg intet kan se på den :/
Du kan måske bruge MyPhoneExplorer til at tage backup af din telefon. Bare den kan tænde og komme forbi pinkoden.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.