mboost-dp1

Rouge-tips

Gå til bund
Gravatar #1 - Cloud02
19. jun. 2009 20:34
Hej Newz'ere

Jeg har overvejet at begynde at bruge rouge før jeg går i byen, nogen tips eller erfaringer?
Gravatar #2 - XorpiZ
19. jun. 2009 20:49
wat
Gravatar #3 - gnаrfsan
19. jun. 2009 20:51
Hvis du bruger det før du tager i byen, så husk at vaske det af inden du går ud af døren ;)
Gravatar #4 - Jakob Jakobsen
19. jun. 2009 20:54
Damn!... læste det som rogue :)
Gravatar #5 - KC
19. jun. 2009 21:39
sort og grøn sløring plejer at virke fint for mig...
Gravatar #6 - cazotaro
20. jun. 2009 14:54

don't.
Gravatar #7 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
20. jun. 2009 15:02
Er du emo eller bare et sygt individ?
Gravatar #8 - thethufir
20. jun. 2009 15:50
Er der nu også kvinder på newz.dk ? :S Går ud fra Rouge er noget makeup halløj :P
Gravatar #9 - Spiderboy
20. jun. 2009 16:09
thethufir (8) skrev:
Går ud fra Rouge er noget makeup halløj :P

Rouge er hvad vi kalder kindrødt på dansk mener jeg.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rouge_(cosmetics)
Gravatar #10 - terracide
20. jun. 2009 18:42
*LOL*
Denne tråd kan måske kortlægge årsagen til denne tråd:
http://newz.dk/forum/tagwall/droemme-91787#new
Gravatar #11 - Ronmeister
20. jun. 2009 19:31
Hey Cloud02. Det kommer selvf. lidt an på formålet?
Jeg vil sige efter at ha' været biseksuel i 4 år. Har Rouge inde på div. homo/lesbiske barer/klubber helt klart være en afgørende faktor. >Vil dog sige man ikke skal bruge alt for meget af det, men nok til at fx. kindbenene fremtræder, det kan så også gå i samspil med lidt bruncreme/eller mørk hud som bliver meget elegant. Hvis man finder piger som er til de lidt mere "Sukkersøde" drenge så er det også en god måde, når ens ansigtform skal fremhævedes, især kindbenene. Nu er mine Kindben ikke så fremtrædende, men jeg tænder selv på meget markeret kindben. Det kræver igen noget øvelse, så det virker så naturligt som muligt.
Håber du kunne bruge hjælpen til noget.
Gravatar #12 - XorpiZ
20. jun. 2009 19:43

Wtf....
Gravatar #13 - terracide
20. jun. 2009 19:57
#12:
Arto er rykket ind...
Gravatar #14 - vandfarve
20. jun. 2009 20:11
#13 Jamen, velkommen til i så fald! Siden du er ny, så vil jeg gerne henvise dig til FAQ'en, hvor der står en masse guf, om hvad der sker her, og hvad man kan.

Desuden, hvis du synes, at din profil er lidt kedelig, så kan du selvfølgelig altid rette i den.

Godt at se, at der kommer flere brugere til.
Gravatar #15 - holmen
20. jun. 2009 21:28
#1 Giv dig selv nogle ordentlige lussinger...
Gravatar #16 - thethufir
20. jun. 2009 22:18
Folkens.... smut ind på www.boyfriend.dk med det her... *puke*

Og nej jeg er ikke homofil :)
Gravatar #17 - markjensen
20. jun. 2009 22:28
#16 Nej, det skulle vi jo nødigt tro
Gravatar #18 - thethufir
20. jun. 2009 23:00
#17 Jeg har faktisk flere venner der er både bisexuelle og homosexuelle :)

Grunden til jeg skrev hvad jeg skrev er at jeg føler det en smule irellevant at fyre skal dele make-up tips på et website for nørd og computersnak :)
Gravatar #19 - Tumleren
20. jun. 2009 23:28
thethufir (18) skrev:
#17 Jeg har faktisk flere venner der er både bisexuelle og homosexuelle :)

Det er et fantastisk argument, hver gang man siger noget, der kan opfattes homofilt - Kender alle nogen der er det, eller er det kun jer, der skriver homofile posts, der har det? Desuden kan man godt være homofil og have venner der er homo/bi, så det er ikke rigtig noget værd at sige det
Gravatar #20 - gnаrfsan
20. jun. 2009 23:39
#18:
Det er gas :) En reference til Terras indlæg i Drømme tråden
Gravatar #21 - thethufir
21. jun. 2009 12:19
#19 Tumleren ssschh.. Du skal altid være på tværs af alt hvad jeg siger.. :)

#20 Jeg havde fornæmmet en hvis ironi :P :)
Gravatar #22 - trylleklovn
21. jun. 2009 12:29
Tror vist i har glemt hvem der er den ægte tryllebQz her...
Gravatar #23 - vandfarve
21. jun. 2009 14:13
#23 Ja, er det ikke Norrah?
Gravatar #24 - Cloud02
21. jun. 2009 22:01
Anelguso?
Gravatar #26 - KC
24. jun. 2009 20:36
Ronson (25) skrev:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25763

hurtigt opslag i dine bookmarks?
Gravatar #27 - Ronson ⅍
24. jun. 2009 21:09
#26: Behøves ikke, kan alle min rouge-urls på rygraden
Gravatar #28 - zin
7. jul. 2009 11:01
rouges do it from behind!

Wait, what.
Gravatar #29 - Zombie Steve Jobs
7. jul. 2009 11:22
Her er mit tip:

Før en slange fra din eller en lånt bils udstødningsrør ind i kabinen, luk alle vinduer og tænd motoren.

Kulilteforgiftning giver rigtig flot kulør.

Gravatar #30 - NioBe
7. jul. 2009 12:21
. . .

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til den her . . .

Altså...Jeg plejer...Men...?....øh.... ja....

. . .
Gravatar #31 - zin
7. jul. 2009 12:32
#30: Newz.dk's eneste næsten-bekræftede kvinde er mundlam? Please -.-
Giv os de go'e fif, ellers skal vi jo til at spørge blaaoejet, og han er altså lidt uhyggerlig.
Gravatar #32 - NioBe
7. jul. 2009 12:40
. . .

Altså... jeg har aldrig været god til make up. . . . Pinligt nok...!
Kan godt lidt... men er sikker på at det er fordi det ligger i mit hun-køns instinkt..!
Gravatar #33 - zin
7. jul. 2009 12:44
Jeg vil vove den påstand at som nørd er det din pligt at undersøge dette "hun-kønsinstinkt" til dets fulde potentiale og udnyttelse for derefter at dokumentere, kortlægge og systematisere det, så vi andre kan drage nytte af det.
Du har en uge.
GO!
Gravatar #34 - NioBe
7. jul. 2009 12:53
JAVEL SIR!
Gravatar #35 - Makey
7. jul. 2009 13:56
Tumleren (19) skrev:
Det er et fantastisk argument, hver gang man siger noget, der kan opfattes homofilt - Kender alle nogen der er det, eller er det kun jer, der skriver homofile posts, der har det? Desuden kan man godt være homofil og have venner der er homo/bi, så det er ikke rigtig noget værd at sige det

Jeg blev først homofob da jeg mødte en biseksuel dreng på min efterskole som tydeligvis ikke havde forstået at det ikke var alle der var som ham. Det er ikke altid man har lyst til at blive klappet i måsen eller se feriebilleder med ham og en 45-årig mand der 'gør det'.

Så det kan godt være de ikke alle sammen er ulækre, men nogen af dem er.

Jeg kan desuden heller ikke se problemet i at være homofob, det er ikke meget anderledes end at være bange for edderkopper. Fuldstændig ubegrundet angst for noget som slet ikke er farligt.
Gravatar #36 - Jakob Jakobsen
7. jul. 2009 14:07
Lyder meget som en af mine tidligere bekendte.
Men han var vist også lettere retarderet, samtidig med at han var bøsse.
Sidst jeg snakkede med ham, var i en bus på vej fra skole, hvor han foreslog at vi rev den af på hinanden på bagsædet...

Har dog flere venner der er bøsser uden at jeg har problemer med det. Men en bøsse med mangel på situationsfornemmelse, er ikke sjov.
Gravatar #37 - markjensen
7. jul. 2009 14:25
#35 Der er da også heterofyre der tager piger på røven og viser billeder af deres kønsorgan uden at pigen ønsker det. Det er da ikke meget forskelligt fra den historie du skriver? Jeg siger ikke at det dermed er okay, jeg ser bare ingen grund til at generalisere og gøre det til homofobi.

Jeg synes det er lidt irrelevant om det er okay at være homofob eller ej efter din definition, da man ofte forbinder homofobi med had osv. At være passivt bange for noget er jo slet ikke det der er diskussionen, men det er derimod om man aktivt diskriminerer og måske endda opsøger det man er bange for. At du er bange for homoer kan vel være ligemeget, så længe du ikke banker dem.

Edit: med "diskussionen" mener jeg ikke diskussionen herinde, men bare den generelle diskussion om emnet.
Gravatar #38 - Makey
7. jul. 2009 20:59
Vi kan sagtens blive enige om at det ikke er okay at tæve folk verbalt eller fysisk på grund af seksualitet eller religion.

Back on topic. Jeg mener ikke man bør bruge make-up for at se pænere ud. Jeg siger ikke indre skønhed er vigtigere for mig, bare at make-up ikke er tiltrækkende. Hvis jeg vil have en kneppedukke der ligner Pamela Anderson kan jeg købe dem på http://www.realdoll.com/ i stedet for at bruge tid og penge på at gå i byen. Den er desuden væsentligt nemmere at vedligeholde og brokker sig ikke.
Gravatar #39 - Jakob Jakobsen
7. jul. 2009 21:08

Du har helt ret.
Voldsom makeup, som desværre er på mode, er for mig et voldsomt turn off.
Hvorfor skal kvinder ligne et lig eller en farvelade i ansigtet? Hvorfor kan i kvinder ikke bare nøjes med en let makeup hvis det absolut er en nødvendighed, det ser så meget bedre ud.
Gravatar #40 - hgul
8. jul. 2009 10:20
Jakob Jakobsen (39) skrev:

Hvorfor skal kvinder ligne et lig eller en farvelade i ansigtet?

Hvis du kun møder kvinder der ser sådan ud, så bør du nok overveje at opsøge lidt andre steder ;-)
Gravatar #41 - NioBe
8. jul. 2009 10:26
Du gir mig vel ret i at det ikke er alle kvinder der ser så pæne ud igen med makeup?
Gravatar #42 - hgul
8. jul. 2009 11:47
NioBe (41) skrev:
Du gir mig vel ret i at det ikke er alle kvinder der ser så pæne ud igen med makeup?

Hvis det er mig du henvender dig til, så jo - du har helt ret. Jeg foretrækker selv en diskret makeup de få dage hver måned jeg selv kaster mig ud i sådanne ting - det er ikke, og vil aldrig blive, min spidskompetence at smøre alverdens stads i hovedet. Jeg er selv overbevist om, at det vil få mig til at minde lidt om en klovn, og det har jeg egentlig ikke noget udpræget ønske om.

Med det sagt, så er der heller ingen i min omgangskreds der ligner hverken et lig eller en farvelade i ansigtet, så hvor #39 støver de kvinder op er mig en gåde. Ja - jeg ser da engang imellem artsfæller der ser sådan ud, men enten er de meget unge, eller også virker de ikke umiddelbart til at have ret meget der fungerer på øverste etage, men sådanne hunkønsvæsner er der jo tilsyneladende også nogen der foretrækker ;-)
Gravatar #43 - NioBe
8. jul. 2009 12:40
Tror den var ment til jer begge he he.

Jeg er selv typen der ikke rigtig gidder at bruge tid hverdag på makeup...Fatter ikke hvordan kvinder gidder at bruge en halv time på det hver morgen.
Jeg tager makeup på når jeg er byen med kæresten, men det er hovedsagligt for at gøre mig lidt lækker for ham.

Men jeg er ikke den store sminke dukke, der plukker øjenbryn og bruger flere timer ved spejlet på ansigtet.

Og ja... undre mig lidt hvor Jakob går i byen henne siden at han kun støver sådan nogle typer op... :/
Du må finde dig en ny zone at gå i byen i. :P
Gravatar #44 - trylleklovn
8. jul. 2009 13:31
NioBe (43) skrev:
Jeg tager makeup på når jeg er byen med kæresten, men det er hovedsagligt for at gøre mig lidt lækker for ham andre.

Fix'd
Gravatar #45 - zin
8. jul. 2009 13:34
Du må finde dig en ny zone at gå i byen i. :P

Ja, eller eventuelt bruge dig i stedet for nslookup til at finde zone... Nej, vent, glem at jeg sagde det. Jeg er træt. :(
Gravatar #46 - NioBe
8. jul. 2009 14:16
Jeg ved godt at jeg er guddomlig smuk *host*, og alle vil ha mig *HOOOOST*. Men jeg er altså optaget! xP

...der er ved at brække sig af grin over sin kommentar...!
Gravatar #47 - Ronson ⅍
8. jul. 2009 16:13
Optaget?

Kæreste PLUS "god ven" du tager på drukture med?

Ja det kan man roligt kalde "optaget"
Gravatar #48 - Zombie Steve Jobs
9. jul. 2009 10:54
Hvorfor skal kvinder ligne et lig eller en farvelade i ansigtet? Hvorfor kan i kvinder ikke bare nøjes med en let makeup hvis det absolut er en nødvendighed, det ser så meget bedre ud.

Fordi der sidder nogle nederen fashionistas og en masse gamle mænd og sexister, der på en eller anden måde har fået bildt kvinder ind, at et fravalg af makeup er lig med betonfeminisme. Eller noget i den stil.
Gravatar #49 - zin
9. jul. 2009 16:49
#46, indse det, konkurrencen her er temmelig svag, saa by comparison you're a regular Haris Pilton!
Gravatar #50 - Makey
10. jul. 2009 16:58
ZiN (49) skrev:
#46, indse det, konkurrencen her er temmelig svag, saa by comparison you're a regular Haris Pilton!

Watt? Haris Pilton?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login