mboost-dp1
Så prøver jeg IGEN... COD 4 hjælp " :D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
oprettede en tråd, men den forsvandt....
Nå men har brug for lidt hjælp. Mit problem er at jeg har haft en cracket udagave af COD4, som kørte FLYDENDE uden problemer på min maskine... men da jeg nu har KØBT spillet, så lagger det i menuen, (multiplayer og singleplayer menuen) og inde i selve spillet... nogen der har haft samme problem eller noget ligenende der kan hjælpe...
har q6600 + gf8800gts +2gig ram...
tak :)
Nå men har brug for lidt hjælp. Mit problem er at jeg har haft en cracket udagave af COD4, som kørte FLYDENDE uden problemer på min maskine... men da jeg nu har KØBT spillet, så lagger det i menuen, (multiplayer og singleplayer menuen) og inde i selve spillet... nogen der har haft samme problem eller noget ligenende der kan hjælpe...
har q6600 + gf8800gts +2gig ram...
tak :)
nyeste drivers til gfx kort... vil lige prøve at opdatere spillet... det er ren installation af spillet, ingen spor efter crack spillet.
Har du skiftet grafikkort driver mellem du spillede det crackede og installerede originalen?
Kører du med samme opløsning, detaljer osv ?
Kører du med samme opløsning, detaljer osv ?
CoD4 har to exe filer, en til single player og en til multiplayer.
Når man cracker, så overskriver man kun singleplayer exe-filen, da det kun er i singleplayer der er CD-check.
Og ja, man kan bare skifte CD-key inde i options.
Så CD'en burde ikke have nogle indflydelse på multiplayer.
Når man cracker, så overskriver man kun singleplayer exe-filen, da det kun er i singleplayer der er CD-check.
Og ja, man kan bare skifte CD-key inde i options.
Så CD'en burde ikke have nogle indflydelse på multiplayer.
tak prøvede lidt af hvert nu funger det :) det skulle bare lige drille... sad langt ude på natten for at fixe det, og kom fandme for sent på arbejde pga det :)
takker alle :D
takker alle :D
UPDATE: problemet er alligevel ikke løst. det er kommet igen.
har afinstalleret AVG da jeg troede det var det. men det hjalp ikke. Jeg kan nogle gange spille det. dvs. hvis jeg åbner spillet op og lukker ned igen, flere gange i træk,. men nogle gange så kan jeg være heldig at det virker hvor jeg kan spille og lukker jeg det ned igen for at spille ca 10 min efter, så virker det ikke..
hvis nogen der finder en løsnign eller har hørt om det, så vil jeg gerne have et svar :D
tak :D
har afinstalleret AVG da jeg troede det var det. men det hjalp ikke. Jeg kan nogle gange spille det. dvs. hvis jeg åbner spillet op og lukker ned igen, flere gange i træk,. men nogle gange så kan jeg være heldig at det virker hvor jeg kan spille og lukker jeg det ned igen for at spille ca 10 min efter, så virker det ikke..
hvis nogen der finder en løsnign eller har hørt om det, så vil jeg gerne have et svar :D
tak :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.