mboost-dp1

Samsung galaxy s3 4g

Gå til bund
Gravatar #1 - Privathh
2. jan. 2013 21:58
Hej jeg ville bare hører om der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg vil gerne have opdateringentil min aSamsung galaxy s3 4g 4.1 2 som mange andre har fået. Men hverken på mobilen eller på KIES vil den opdatere. Den sigerbbare jeg har den nyeste altså 4.1.1
Hvad første jeg?
Gravatar #2 - Daniel-Dane
2. jan. 2013 22:23
Du har nok en branded version, så dit telefonselskab skal lige kneppe opdateringen, før du kan modtage den.
Gravatar #3 - NioBe
3. jan. 2013 09:07
Jeg har selv samme mobil. Min er ikke branded, og jeg har heller ikke fået opdateringen endnu.... Men der går nok noget tid vil jeg tro, vel afhæningt af serverne og hvilken "række" vores mobiler står i til opdateringen. I think.
Gravatar #4 - Daniel-Dane
3. jan. 2013 11:16
Du har nok en dansk version, som åbenbart også er bagud.
Gravatar #5 - Jakob Jakobsen
3. jan. 2013 11:46

Hvilken udbyder?
Gravatar #6 - NioBe
3. jan. 2013 12:55
Daniel-Dane (4) skrev:
Du har nok en dansk version, som åbenbart også er bagud

Nogen idé om hvor jeg kan se det henne af?

Jakob Jakobsen (5) skrev:

Hvilken udbyder?

Call me.
Der er hvertfald ikke noget jeg kan se som skulle gøre den "branded".
Gravatar #7 - gramps
3. jan. 2013 13:04
Udbyderne har vistnok også noget at sige. Jeg tør dog ikke lægge hovedet på blokken.
Gravatar #8 - Privathh
3. jan. 2013 13:40
Det er dansk version, og jeg har telia som selvskabt. Men jeg skal nok bare vente til jeg engang får opdateringen.
Gravatar #9 - Chewy
4. jan. 2013 01:19
Er der ikke noget med at man kan tvinge en opdatering igennem via kabel og kies?
Gravatar #10 - Daniel-Dane
4. jan. 2013 10:05
Man kan hente filerne fra hjemmesiden og bruge Odin.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login