mboost-dp1
Sikker fjernelse af hardware
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har lige disablet mit onboard lydkort i BIOS, da windows var startet op kunne jeg se "sikker fjernelse af hardware" ikonet, som giver mig mulighed for at stoppe og fjerne: WDC WD2500AAKS-00VYAO, og det er min disk med styresystem på.
Nogen der ha rprøvet noget lignende?
Kører XP pro. Det er en sata disk hvor XP lige er blevet installeret og div MOBO og GFX drivere er installeret.
Nogen der ha rprøvet noget lignende?
Kører XP pro. Det er en sata disk hvor XP lige er blevet installeret og div MOBO og GFX drivere er installeret.
Ja, gør min konstant... Har dog aldrig turde gøre det, for gider ikke til at ghoste og alt muligt hvis lortet går i udu...
Jeg har tit også leget med tanken, for det kunne da være sjovt at fjerne hardwaren, siden den giver en muligheden. Hehe...
Spøg til side: Min egen teori er, at Windows vist understøtter Hot Swap-teknologien, som er ment til SATA-drev, der kører i RAID. Derfor vil man kunne disable dem fra skrivebordet, fjerne dem fra kabinettet og fortsætte som intet var hændt. Jeg har ikke selv støt på denne feature nogen steder, hverken i Windows eller i BIOS, men mon ikke man kan slå det fra et sted, så man undgår at fjerne en harddisk, når meningen var at ramme USB-nøglen?
Spøg til side: Min egen teori er, at Windows vist understøtter Hot Swap-teknologien, som er ment til SATA-drev, der kører i RAID. Derfor vil man kunne disable dem fra skrivebordet, fjerne dem fra kabinettet og fortsætte som intet var hændt. Jeg har ikke selv støt på denne feature nogen steder, hverken i Windows eller i BIOS, men mon ikke man kan slå det fra et sted, så man undgår at fjerne en harddisk, når meningen var at ramme USB-nøglen?
#4 De af jer der ikke har prøvet det endnu: Hvis I "fjerner" jeres system disk ryger jeres system på røven. (Genstart redder det).
Ved jeg fra meget pålidelig kilde... ;)
Ved jeg fra meget pålidelig kilde... ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.