mboost-dp1
Simlåst Mobil Hjælp
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
hej jeg har købt en mobil privat som er simlåst :D jeg vidste ikke at den var simlåst for den gamle ejer sagde ingen ting om det , så har lige snakket med den gamle ejer han siger at jeg kan få den låst op i telia gratis og at der er gået 6 måneder . men jeg ved sq ik om den kan åbnes da jeg ik har fået nogle kvitt eller andet med :D
nogen der kan hjælpe
nogen der kan hjælpe
Hmm, har du prøvet at ringe til Telia og spørge om du kan få den låst op - det ville i hvertfald være første step for mig...
Lige en anden ting: Håber du har købt den med privat-garanti så du kan klage til ham du har købt den af!
(Sorry, kunne ikke dy mig )
Hmm, har du prøvet at ringe til Telia og spørge om du kan få den låst op - det ville i hvertfald være første step for mig...
Lige en anden ting: Håber du har købt den med privat-garanti så du kan klage til ham du har købt den af!
(Sorry, kunne ikke dy mig )
syntes det vil lyde underligt hvis manden fra telia spørg nogle spørgsmål som jeg ik kan svare på for det gør han jo han kan vel ik åbne en mobil uden at have information om den
Prøv nu for fanden at ring til Telia og sig at du har købt en brugt mobil der burde være et halvt år gammel. Så spørger han dig om IMEI nummeret der står bag batteriet.
Hvad skulle han spørge dig om som er så farligt? Er det fordi det er en varm telefon?
Prøv nu for fanden at ring til Telia og sig at du har købt en brugt mobil der burde være et halvt år gammel. Så spørger han dig om IMEI nummeret der står bag batteriet.
Hvad skulle han spørge dig om som er så farligt? Er det fordi det er en varm telefon?
Du ringer bare derind, fortæller IMEI nummeret der står bagpå telefonen, under batteriet og som regel lige neden under mærke og model, og så giver de dig en kode som du så skal taste ind i en menu (mener at det <**<##> du skal taste for at komme til menuen) og wupti, efter en genstart er ikke mere simlåst!
Er meget nemt og lige til :)
Er meget nemt og lige til :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.