mboost-dp1
Simpelt spørgsmål, dog ikke for mig.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey guys.. Jeg tænkte på, hvorledes installere jeg en anden sprog kompatibilitet på min comp? Lad os bare sige jeg har dansk, og gerne vil have "Engelsk-kompatibilitet" eller kinesisk på den? Hvorledes bære man sig an med dette?
//På forhånd tak.
//På forhånd tak.
Det ville være en hel del nemmere, hvis du fortalte hvilket OS du bruger! :)
På Mac OS X kan du gøre det under bruger indstillinger, hvor du så kan vælge.
På Windows XP skal du købe en såkaldt Language Package via Micorsoft Updates. Mener den koster omkring 600-800 kr.
Mener det gælder det samme for Vista, altså hvor du skal købe en pakke, men er ikke helt sikker.
På Mac OS X kan du gøre det under bruger indstillinger, hvor du så kan vælge.
På Windows XP skal du købe en såkaldt Language Package via Micorsoft Updates. Mener den koster omkring 600-800 kr.
Mener det gælder det samme for Vista, altså hvor du skal købe en pakke, men er ikke helt sikker.
3 skrev:Mener at vista ultimate har flere gratis sprogpakker, men jeg er ikke sikker...
På Windows Vista Ultimate kan man hente alle sprogpakker gratis over Windows Update.
Kan man ikke ogsaa det med flere af versionerner? :)
Snakker du om at kunne skifte input-sprog, eller hele sproget i OS'et ?
- Der er forskel ;)
Hvis det blot er input'et fra keyboardet du vil skifte, saa er de gaengse sprog gratis og medfoelger.. Er det hele OS'et, saa er det lidt forskelligt om det koster penge, kan hentes og i det hele taget om du "bare" kan skifte uden at re-installere.. :)
Kan man ikke ogsaa det med flere af versionerner? :)
Snakker du om at kunne skifte input-sprog, eller hele sproget i OS'et ?
- Der er forskel ;)
Hvis det blot er input'et fra keyboardet du vil skifte, saa er de gaengse sprog gratis og medfoelger.. Er det hele OS'et, saa er det lidt forskelligt om det koster penge, kan hentes og i det hele taget om du "bare" kan skifte uden at re-installere.. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.