mboost-dp1
Slettet grafik-software (Vista)?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Er lige løbet ind i et mindre problem.
Der sker det at min computer crasher under et spil (TrackMania), og jeg er nædt til at reboote. Da jeg så gør det, bliver skærmen kun vist i 4-bit oglaveste opløsning (640x480). Dét forstår jeg ikke.
Går ind og prøver at ændre det, men det vil den ikke.
Så går jeg ind og ser i "adapter-/monitor settings" (ved ikke hvad det hedder), og der ser således ud.
Det ser simpelthen ud til at grafikkortsoftwaren er helt væk? Hvad er der sket, og hvordan kan det løses? Er mellemsvært til svært på bar bund.
Kører Vista Business SP1 på en Acer laptop.
Grafikkortet er NVidia 8400M G
Der sker det at min computer crasher under et spil (TrackMania), og jeg er nædt til at reboote. Da jeg så gør det, bliver skærmen kun vist i 4-bit oglaveste opløsning (640x480). Dét forstår jeg ikke.
Går ind og prøver at ændre det, men det vil den ikke.
Så går jeg ind og ser i "adapter-/monitor settings" (ved ikke hvad det hedder), og der ser således ud.
Det ser simpelthen ud til at grafikkortsoftwaren er helt væk? Hvad er der sket, og hvordan kan det løses? Er mellemsvært til svært på bar bund.
Kører Vista Business SP1 på en Acer laptop.
Grafikkortet er NVidia 8400M G
Ellers prøv da at gå ind på http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx?lang=en-u...
Hvis den ikke finder noget, download da manuelt driveren.
Hvis den ikke finder noget, download da manuelt driveren.
#3 - Ingen problemer med Trackmania og vista her hverken 32 eller 64bit..
Ja, men tror sgu at skærmen er gået helt i baglås. Alle andre komponenter kører fint, den lyder normalt, lamperne lyser de rigtige steder - skærmen er bare gået helt ned er min vurdering.
Så går ned i Fona hvor den er blevet købt og ser om jeg kan hive noget hjem fra reklamationen, for det er en ting der bare ikke bør ske på en 10 måneder gammel computer.
Men OPD til den...
Så går ned i Fona hvor den er blevet købt og ser om jeg kan hive noget hjem fra reklamationen, for det er en ting der bare ikke bør ske på en 10 måneder gammel computer.
Men OPD til den...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.