mboost-dp1
slukker uden grund
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Kommer der ikke en fejlmeddelse eller BSoD?
Umiddelbart er min første tanke, at den bliver for varm, så prøv at tage kabinettet af, og så støvsug den fri for støv og snavs (og lad nu være med at tage din mors SuperDeluxe3000 støvsuger med 10.000Watt ;)
Ellers, tjek om alle kabler sidder ordentligt fast etc.
Umiddelbart er min første tanke, at den bliver for varm, så prøv at tage kabinettet af, og så støvsug den fri for støv og snavs (og lad nu være med at tage din mors SuperDeluxe3000 støvsuger med 10.000Watt ;)
Ellers, tjek om alle kabler sidder ordentligt fast etc.
Det var også min første tanke så har suget den med en nilfisk :D
Jeg har dog ikke tjekket kabler endnu, god ide..
Køleren har det fint.
Det er bar mærkeligt for nogle dage kan man arbejde 5-6 timer på den uden der sker noget andre dage slukker den 4-5 gange på en time.. Man sku tror den var lige så dovn som mig..
Jeg har dog ikke tjekket kabler endnu, god ide..
Køleren har det fint.
Det er bar mærkeligt for nogle dage kan man arbejde 5-6 timer på den uden der sker noget andre dage slukker den 4-5 gange på en time.. Man sku tror den var lige så dovn som mig..
Du skal bare udføre en SAOSI® på den.
Afmonter GPU og andre kort, RAM, ledninger osv. og monter det derefter igen.
Hvis du har kølepasta skal du gøre det samme med CPUen.
Afmonter GPU og andre kort, RAM, ledninger osv. og monter det derefter igen.
Hvis du har kølepasta skal du gøre det samme med CPUen.
Hvis det ikke er for avanceret, så prøv at kigge rundt i i din BIOS, har selv løst et lignende problem med crash/power off bare ved at ændre hastigheden på CPU-fan, fx til auto eller max, alt efter hvad den står på. Kan lige så godt være det som så meget andet.
Se om alle fans faktisk kører kunne også være en ide. Derudover, check at det er computeren, kabler under bordet og lignende, ved ikke hvordan det ser ud hjemme hos dig, men det kan være.
Kan ikke lige komme i tanke om mere som ikke er nævnt.
Se om alle fans faktisk kører kunne også være en ide. Derudover, check at det er computeren, kabler under bordet og lignende, ved ikke hvordan det ser ud hjemme hos dig, men det kan være.
Kan ikke lige komme i tanke om mere som ikke er nævnt.
#8 Hmm minder meget om et problem jeg har haft.. prøver lige at søge lidt :)
Nej, ku' ikke finde det, men problemet var, at det var en ledning til sluk/tænd knappen, som rørte kabinettet, og når man så kom til at røre kabinettet med benet eller foden, så restartede computeren.
Har du haft køleren af og smurt kølepasta på og monteret køleren igen? Har du prøvet at resete bios? Har du prøvet at afmontere alt på nær, 1 ram blok og cpu og gpu og køre med det?
Du får en mindre effektiv køling af din CPU.
Det er sjældent der vil ske noget ved det, men det kan forkorte din CPU's levetid.
Du får en mindre effektiv køling af din CPU.
Det er sjældent der vil ske noget ved det, men det kan forkorte din CPU's levetid.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.