mboost-dp1

Sort prik i WMP

Gå til bund
Gravatar #1 - jeldtoft
13. nov. 2007 10:58
Når jeg ser film eller f.eks. dr.dk/tv i windows media player 11, så kommer der en sort prik på billedet der, hvor musen har været. Jeg har inkluderet et SCREENSHOT

Jeg har set mange af mine venner har et lignende problem, så det må åbenbart være et generelt problem.

Jeg kører
winxp sp2 og det eneste codec jeg har installeret er DivX.
Gravatar #2 - MiniatureZeus
13. nov. 2007 16:41
Det er en død flue :P
Gravatar #3 - wizax
14. nov. 2007 08:12
opgrader din grafikkorts driver :-)
Gravatar #4 - jeldtoft
14. nov. 2007 22:12
3# Det virker ikke
Gravatar #5 - trylleklovn
14. nov. 2007 22:13
Lad være med at have musen foran billedet når du starter den :)?
Gravatar #6 - jeldtoft
14. nov. 2007 22:59
Hvordan maksimerer jeg billedet på dr.dk uden at bruge musen? alt+enter virker, men det er kun når wmp ikke er embedded (eller hvad det nu hedder)
Gravatar #7 - gentox
14. nov. 2007 23:32
Hvis den kun gør det i Windows media player, hvorfor så bruge den?
Der er da så mange bedre derude, den mest simple, og alligevel avanceret er Media Player Classic, den ser godt nok ud som WMP 6.4, men lad det ikke narre dig.

VLC er også god, og er ikke begrænset til Windows.
Gravatar #8 - gentox
14. nov. 2007 23:37
Og jeg har brug for edit igen... overså at det kun var et problem når du streamede fra DR.DK....
Har aldrig helt forstået hvorfor DR ikke har gjort det mere let for alle at kunne benytte deres service problemfrit. Når vi nu skal betale for det, om vi har Windows eller ej.

Men mit indlæg i #7 hjælper selvfølgelig ikke.
Gravatar #9 - KaW
14. nov. 2007 23:40
Hvis den kommer når du dobbeltklikker på noget du ser i WMP, så kan du prøve at lave den fuld skærm vha. Alt + Enter.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login