mboost-dp1
Sort prik i WMP
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Når jeg ser film eller f.eks. dr.dk/tv i windows media player 11, så kommer der en sort prik på billedet der, hvor musen har været. Jeg har inkluderet et SCREENSHOT
Jeg har set mange af mine venner har et lignende problem, så det må åbenbart være et generelt problem.
Jeg kører
winxp sp2 og det eneste codec jeg har installeret er DivX.
Jeg har set mange af mine venner har et lignende problem, så det må åbenbart være et generelt problem.
Jeg kører
winxp sp2 og det eneste codec jeg har installeret er DivX.
Hvis den kun gør det i Windows media player, hvorfor så bruge den?
Der er da så mange bedre derude, den mest simple, og alligevel avanceret er Media Player Classic, den ser godt nok ud som WMP 6.4, men lad det ikke narre dig.
VLC er også god, og er ikke begrænset til Windows.
Der er da så mange bedre derude, den mest simple, og alligevel avanceret er Media Player Classic, den ser godt nok ud som WMP 6.4, men lad det ikke narre dig.
VLC er også god, og er ikke begrænset til Windows.
Og jeg har brug for edit igen... overså at det kun var et problem når du streamede fra DR.DK....
Har aldrig helt forstået hvorfor DR ikke har gjort det mere let for alle at kunne benytte deres service problemfrit. Når vi nu skal betale for det, om vi har Windows eller ej.
Men mit indlæg i #7 hjælper selvfølgelig ikke.
Har aldrig helt forstået hvorfor DR ikke har gjort det mere let for alle at kunne benytte deres service problemfrit. Når vi nu skal betale for det, om vi har Windows eller ej.
Men mit indlæg i #7 hjælper selvfølgelig ikke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.