mboost-dp1
Spastisk Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyboard og mus
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Jg* vil lade være med at rette på det jeg skriver, da det giver et godt indblik i hvad der sker.
Jeg har et trødløst keyboard og mus. Som gennem en Switch er tilsluttet 4 maskiner.
På "kun" en af maskinerne, har det dog et liv af sig selv. De andre virker det helt fint.
Den får et anfald, og når det sker, så er det fuldt ud random hvad den laver!?
Esc kan blive højre click. Den kan skrive den samme tast om og om igen.
Den kan sidde fast i en uendelig lykke af venstre click. eller højre. Kun reagere på hver anden tast. And so on and on.
Det plejer at ske med jævne mellemrum. Omkring 1min i mellem. Men lige nu har jeg lige haft mit længste streak i flere uger.
Nogen der har en ide, for jeg er ved at løbe tør for ideer.
* Den stoppede med funny mode her. Og holdt det i et stykke tid.
//Formatering er ikke en mulighed. :)
Jg* vil lade være med at rette på det jeg skriver, da det giver et godt indblik i hvad der sker.
Jeg har et trødløst keyboard og mus. Som gennem en Switch er tilsluttet 4 maskiner.
På "kun" en af maskinerne, har det dog et liv af sig selv. De andre virker det helt fint.
Den får et anfald, og når det sker, så er det fuldt ud random hvad den laver!?
Esc kan blive højre click. Den kan skrive den samme tast om og om igen.
Den kan sidde fast i en uendelig lykke af venstre click. eller højre. Kun reagere på hver anden tast. And so on and on.
Det plejer at ske med jævne mellemrum. Omkring 1min i mellem. Men lige nu har jeg lige haft mit længste streak i flere uger.
Nogen der har en ide, for jeg er ved at løbe tør for ideer.
* Den stoppede med funny mode her. Og holdt det i et stykke tid.
//Formatering er ikke en mulighed. :)
#4 Hvor gammel er switchen? og maskinen med problemer?
Jeg oplever selv samme problem på en ud af 5-6 ældre maskiner i en NT4 park.
Det er dog med en ældre semi analog kvm switch.
Så det er ikke sikkert den holder forbindelsen til en pc når den er aktiv på en anden.
Det kan i mange tilfælde godt fucke systemet op.
Jeg oplever selv samme problem på en ud af 5-6 ældre maskiner i en NT4 park.
Det er dog med en ældre semi analog kvm switch.
Så det er ikke sikkert den holder forbindelsen til en pc når den er aktiv på en anden.
Det kan i mange tilfælde godt fucke systemet op.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.