mboost-dp1
Spil på en skærm, IM på en anden?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej jeg tænkte på om det var muligt at indstille to skærme, så den ene viser fuldskærm grafik og den anden er på skrivebordet, hvor man så f.eks kan skifte mellem de to så mus og tastatur følger med?
#3:
Det kræver jo 2 computere, tror det OP leder efter er 2 skærme til én PC..
Til hvilket svaret nok må være at det afhænger af spillet, i de fleste spil, hvis du spiller i full screen skal du alt-tabbe til desktoppen for at bruge andre programmer, og kan altså ikke bare skifte uden videre mellem de 2. Dog er der nogle spil som godt kan, feks. World Of Warcraft, ved det fordi jeg selv kører med Dual-Monitor setups...
Det kræver jo 2 computere, tror det OP leder efter er 2 skærme til én PC..
Til hvilket svaret nok må være at det afhænger af spillet, i de fleste spil, hvis du spiller i full screen skal du alt-tabbe til desktoppen for at bruge andre programmer, og kan altså ikke bare skifte uden videre mellem de 2. Dog er der nogle spil som godt kan, feks. World Of Warcraft, ved det fordi jeg selv kører med Dual-Monitor setups...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.