mboost-dp1
Stort problem med DRIVER
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hejsa! Jeg har et stort, stort problem med en driver til mit skærmkort. Har snart prøvet alt. Problemet er den at jeg, trods mange forsøg ikke kan installere driveren til Skærmkort (VGA-kompatibel). Har så prøvet at downloade en masse drivers til både ATI grafikkort og NVIDIA, da jeg simpelthen ikke kan få oplyst navnet på mit grafikkort. Har prøvet nogle programmer som skulle kunne visse det men uden held... Har desuden også prøvet Acer cd'en som jeg fik med fra købet, men der var der heller ikke noget. Problemet har nu stået på i 3 dage og i de 3 dage har jeg brugt over 20 timer på at løse det men uden held... Håber i kan hjælpe.
Er på blank bund nu...
Jeg bruger...
Acer
Windows XP Home Edition
Min computer er en Acer Aspire E360 - 2F7G
Grafikkort: Kan ikke få oplyst kom med ideer til hvordan jeg kan se det... Selvom jeg næsten har prøvet alt.
Tak.
Er på blank bund nu...
Jeg bruger...
Acer
Windows XP Home Edition
Min computer er en Acer Aspire E360 - 2F7G
Grafikkort: Kan ikke få oplyst kom med ideer til hvordan jeg kan se det... Selvom jeg næsten har prøvet alt.
Tak.
gik ind på Nvidias side... downloadet den driver til det kort i sagde... og så....
TUSIND TUSIND TUSINDE MANGE GANGE TAK! kan ikke beskrive hvor glad jeg er :D.
Må jeg spørge hvad i søgte på for at finde frem til det? for jeg søgte også men hos mig sagde den jeg brugte ATI Radeon X1300
som kort.
Igen MANGE TAK :D
TUSIND TUSIND TUSINDE MANGE GANGE TAK! kan ikke beskrive hvor glad jeg er :D.
Må jeg spørge hvad i søgte på for at finde frem til det? for jeg søgte også men hos mig sagde den jeg brugte ATI Radeon X1300
som kort.
Igen MANGE TAK :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.