mboost-dp1
TDC Musik Licens - Kan det fjernes ? -.-
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Undskyld lolage, nu har jeg holdt min mund hver gang du har sagt noget virkeligt dumt, men kan ikke længere..
Det du spørger til er ulovligt (hvis jeg har forstået det rigtigt).. ved ikke om du har nogen ide om det eller om du bare er ligeglad, men det er da for dumt at spørge i offentlig fora om sådan noget, så brug da i det mindste et lukket piratforum
Det du spørger til er ulovligt (hvis jeg har forstået det rigtigt).. ved ikke om du har nogen ide om det eller om du bare er ligeglad, men det er da for dumt at spørge i offentlig fora om sådan noget, så brug da i det mindste et lukket piratforum
jeg kan ikke se noget galt i det, der står på TDC's hjemmside at hvis man vil udenom licensen for at evt. at kopiere musikken til en mp3 afspiller der ikke kan åbne den kryptering der er lagt på (det kan ipod ikke) må du godt brænde en cd med de nummre du vil fjerne licensen fra og bagefter rippe den over til din mp3. (det er det jeg har fået ud af at læse deres regler om dere licens). de nummre du har fjernet licensen fra har du jo stadig kun til dig selv. BEMÆRK at det er ulovligt at distribuere den musik du har fjernet licensen fra.!
tunebite er jo et alternativ til at brænde og rippe en cd...
correct me if am wrong
tunebite er jo et alternativ til at brænde og rippe en cd...
correct me if am wrong
karga:
I DK må du gerne fjerne kopibeskyttelsen hvis den forhindre dig i at bruge værket som du lyster, fx for at afspille på MP3 afspillere der ikke understøtter Digital Restrictions Management*, eller for at skifte medie (DVD => HDD). Som ghandi også siger må man naturligvis ikke distribuere musikken.
* Ristrictions, da man bestemt ikke får lov til mere
I DK må du gerne fjerne kopibeskyttelsen hvis den forhindre dig i at bruge værket som du lyster, fx for at afspille på MP3 afspillere der ikke understøtter Digital Restrictions Management*, eller for at skifte medie (DVD => HDD). Som ghandi også siger må man naturligvis ikke distribuere musikken.
* Ristrictions, da man bestemt ikke får lov til mere
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.