mboost-dp1
Thisismynextpodcast og Android
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey
Jeg lytter til Thisismynextpodcast podcasts, fordi jeg synes at de er underholdende og informerende. Men det er ikke pointen her.
Jeg oplever med Thisismynextpodcast og Engadget podcasts at jeg ikke kan få lov til at høre dem færdig. De stopper på tilfældige tidspunkter inde i podcasten.
Programmer, jeg har prøvet:
-Google Listen
-Afspilning via flash i browseren
-Download og afspilning af MP3
-BeyondPod
Så enten er det Samsungs codec, Androids codec eller selve filerne, der er noget galt med. Jeg gætter på at det er mulighed 1. Uanset hvad, mangler jeg en løsning.
Er der nogen, der har en god ide?
Telefonen er iøvrigt en SGS I9000, og jeg har oplevet det med flere firmware versioner.
Jeg lytter til Thisismynextpodcast podcasts, fordi jeg synes at de er underholdende og informerende. Men det er ikke pointen her.
Jeg oplever med Thisismynextpodcast og Engadget podcasts at jeg ikke kan få lov til at høre dem færdig. De stopper på tilfældige tidspunkter inde i podcasten.
Programmer, jeg har prøvet:
-Google Listen
-Afspilning via flash i browseren
-Download og afspilning af MP3
-BeyondPod
Så enten er det Samsungs codec, Androids codec eller selve filerne, der er noget galt med. Jeg gætter på at det er mulighed 1. Uanset hvad, mangler jeg en løsning.
Er der nogen, der har en god ide?
Telefonen er iøvrigt en SGS I9000, og jeg har oplevet det med flere firmware versioner.
Og skyldes det, at du har awesome codecs på computeren, som sagtens kan afspille filerne, selvom de er ringe encoded?
#1 hent aLogCat og se, hvad der står i loggen - det kan sagtens være codec's, der er problemet.
Er igang med et projekt i Android og har haft kæmpe problemer med afspilning og optagelse i Android. Tror vi har prøvet 6-7 forskellige telefoner og resultatet er forskelligt fra tlf til tlf. Nogle virker, andre virker "lidt" og andre virker overhovedet ikke både med afspilning og optagelse...
Derudover bruger jeg selv BeyondPod til at høre podcasts - har kun været ude for problemer med at streame podcasts dog, hvor BeyondPod bare lukker og slukker - ingen fejl eller noget...
Og nu kommer der snart en iOs udvikler forbi og griner... det ville jo aldrig ske på iOs :P
Er igang med et projekt i Android og har haft kæmpe problemer med afspilning og optagelse i Android. Tror vi har prøvet 6-7 forskellige telefoner og resultatet er forskelligt fra tlf til tlf. Nogle virker, andre virker "lidt" og andre virker overhovedet ikke både med afspilning og optagelse...
Derudover bruger jeg selv BeyondPod til at høre podcasts - har kun været ude for problemer med at streame podcasts dog, hvor BeyondPod bare lukker og slukker - ingen fejl eller noget...
Og nu kommer der snart en iOs udvikler forbi og griner... det ville jo aldrig ske på iOs :P
Stik mig URL'en til en bestemt MP3-fil, og tidspunktet hvor din Android stopper med at affspille.
Så prøver jeg lige med min egen, både med den indbyggede afspiller og PowerAmp.
PowerAmp kommer nemlig med sit eget codec, så der er håb for at den opfører sig anderledes. Men det er en betalingsapp, så jeg kan jo lige prøve inden du selv bruger krudt på den.
Så prøver jeg lige med min egen, både med den indbyggede afspiller og PowerAmp.
PowerAmp kommer nemlig med sit eget codec, så der er håb for at den opfører sig anderledes. Men det er en betalingsapp, så jeg kan jo lige prøve inden du selv bruger krudt på den.
#8 - du kan bruge filter ved "menu" -> "filter", hvis det program du bruger, skriver fx sit navn i loggen. Ellers smid det i en mail eller gem loggen på sd kortet og kig loggen igennem på din computer.
Selvom du finder nogle "spændende entries" i loggen, så kan det sandsynligvis være et problem med hardwaren idet du rammer de samme problemer med forskellige afspillere.
Ellers smid loggen i en pm / mail til mig, så vil jeg gerne kigge den igennem og se om jeg kan finde ud af, hvad det kunne være (ingen garantier dog :P).
Selvom du finder nogle "spændende entries" i loggen, så kan det sandsynligvis være et problem med hardwaren idet du rammer de samme problemer med forskellige afspillere.
Ellers smid loggen i en pm / mail til mig, så vil jeg gerne kigge den igennem og se om jeg kan finde ud af, hvad det kunne være (ingen garantier dog :P).
Darwind (10) skrev:#8 - du kan bruge filter ved "menu" -> "filter", hvis det program du bruger, skriver fx sit navn i loggen. Ellers smid det i en mail eller gem loggen på sd kortet og kig loggen igennem på din computer.
Jeg har prøvet at filtrere, men exception, error, drm og fail giver ikke noget meningsfyldt, så jeg ved ikke helt, hvad jeg skal lede efter.
myplacedk (9) skrev:Stik mig URL'en til en bestemt MP3-fil, og tidspunktet hvor din Android stopper med at affspille.
http://feedproxy.google.com/~r/ThisIsMyNextPodcast...
Jeg kan desværre ikke give dig et tidspunkt, da det varierer, men det er ca. 5-10 minutter inde, for det meste (jeg har prøvet flere gange med den samme fil, hvor det varierer).
gnarfsan (11) skrev:
http://feedproxy.google.com/~r/ThisIsMyNextPodcast...
Jeg kan desværre ikke give dig et tidspunkt, da det varierer, men det er ca. 5-10 minutter inde, for det meste (jeg har prøvet flere gange med den samme fil, hvor det varierer).
Nu har jeg downloaded den, og startet afspilning i HTC's musikafspiller, samt en anden afspiller som bruger de indbyggede codecs.
De er nu begge kommet over 10 minutter, og det er ved at være rigtigt træls at høre på. ;-)
myplacedk (12) skrev:De er nu begge kommet over 10 minutter, og det er ved at være rigtigt træls at høre på. ;-)
Så er det jo godt at man kan skrue ned for lyden ;)
Men interessant at det virker... Jeg er ved at forsøge en geninstallation med en anden firmware, men jeg tror sgu den er gået kold :-\
Jeg holder øje med PowerAmp.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.