mboost-dp1
TimeShift! gider ikke starte mere?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Ved godt det lyder som et rigtigt lorte problem. Jeg købte TimeShift for 3 dage siden og har spillet det upåklageligt i 2 dage, men så idag da jeg ville spille igen Fucker den!
Jeg starteer spillet og min skærm går i sort hvilket plejer at være den rigtige start, men 2 sekunder efter stopper den med at være sort og går tilbage til skrivebordet eller hvor jeg nu var før!
Jeg kunne se i Taskmanager at den faktisk startede TimeShift.exe, men at den bare lukkede det ned igen med det samme!
Rigtigt lorte problem!!1 jeg har tjekket for de nyeste drivere, men du var up to date o jeg har faktisk osse læst lidt a readme filen der siger jeg ikke må have andre programmer kørende samtidigt med TimeShift. Det prøvede jeg osse, men med samme resultat!
Jeg er ved at PANIKKE så please nogen der kan magi? (:
EDIT: har Windows Vista Ultimate 64Bit
Jeg starteer spillet og min skærm går i sort hvilket plejer at være den rigtige start, men 2 sekunder efter stopper den med at være sort og går tilbage til skrivebordet eller hvor jeg nu var før!
Jeg kunne se i Taskmanager at den faktisk startede TimeShift.exe, men at den bare lukkede det ned igen med det samme!
Rigtigt lorte problem!!1 jeg har tjekket for de nyeste drivere, men du var up to date o jeg har faktisk osse læst lidt a readme filen der siger jeg ikke må have andre programmer kørende samtidigt med TimeShift. Det prøvede jeg osse, men med samme resultat!
Jeg er ved at PANIKKE så please nogen der kan magi? (:
EDIT: har Windows Vista Ultimate 64Bit
Prøv med at finde .exe filen og gå i egenskaber, der finder du et faneblad. der hedder Kompatibilitet, sæt et flueben i "kør dette program .........." der skal den stå som Windows XP SP2 eller SP3 hvis den er der.
Sådan får jeg mine spil til at virke på 64 bits vista
Prøv med at finde .exe filen og gå i egenskaber, der finder du et faneblad. der hedder Kompatibilitet, sæt et flueben i "kør dette program .........." der skal den stå som Windows XP SP2 eller SP3 hvis den er der.
Sådan får jeg mine spil til at virke på 64 bits vista
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.