mboost-dp1
toshiba lydkort problemer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hejsa.
Jeg er i gang med at installere software/drivere til en bærbar computer
for en kune, men så kom jeg til det uheldige problem, at computeren simpelthen ikke kan finde lydkort-enheden.
Når jeg bruger den driver man kan downloade fra toshiba's hjemmeside,
siger den (selvfølgelig når jeg har åbnet setup'en): "Driverinstallation mislykket: Kunne ikke finde enheden til denne driver".
Dette er jo rigtig nok, fordi når jeg kikker under enhedshåndtering, ganske rigtigt der er ikke nogen lydkort driver der mangler en driver!
Den siger godtnok at den kan finde driveren til "Enheder til lyd, video og spil"!
Hvad kan jeg gøre, har i nogle fif? Den toshiba jeg sidder ved er en
model: Toshiba Satelide PSPADE.
Venlig Hilsen
Simon Duun
Jeg er i gang med at installere software/drivere til en bærbar computer
for en kune, men så kom jeg til det uheldige problem, at computeren simpelthen ikke kan finde lydkort-enheden.
Når jeg bruger den driver man kan downloade fra toshiba's hjemmeside,
siger den (selvfølgelig når jeg har åbnet setup'en): "Driverinstallation mislykket: Kunne ikke finde enheden til denne driver".
Dette er jo rigtig nok, fordi når jeg kikker under enhedshåndtering, ganske rigtigt der er ikke nogen lydkort driver der mangler en driver!
Den siger godtnok at den kan finde driveren til "Enheder til lyd, video og spil"!
Hvad kan jeg gøre, har i nogle fif? Den toshiba jeg sidder ved er en
model: Toshiba Satelide PSPADE.
Venlig Hilsen
Simon Duun
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.