mboost-dp1
Udredelse af data fra 3 diske?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej allesammen.
Jeg har et problem vedrørende et par harddiske.
Min servers Raid Controller brændte forleden af (diskene har IKKE kørt Raid),
inden jeg nåede at få hentet mine backups derfra,
og nu har jeg 3 harddiske liggende hvor der ligger data og backup på (1x 18 GB, samt 2x 9.1 gb).
Mit spørgsmål er så, er der en venlig sjæl som kan/vil modtage disse diske og kopiere tingene ned på en disk for mig, enten sender jeg diske og cd, eller på anden måde?
Grunden til mit spørgsmål er at jeg ikke selv har mulighed for at gøre det, da diskene er SCSI (det er 68 pins).
Jeg er 90% sikker på at det er controlleren, for den søger ikke efter diskene ved opstart.
Jeg gider ikke at købe en ny Controller, da det er en gammel server, og jeg har lejet en ny.
Jeg har virkelig brug for de data, og hvis det kræver betaling er det okay for mig.
På forhånd tak
Michael Guldhammer
Jeg har et problem vedrørende et par harddiske.
Min servers Raid Controller brændte forleden af (diskene har IKKE kørt Raid),
inden jeg nåede at få hentet mine backups derfra,
og nu har jeg 3 harddiske liggende hvor der ligger data og backup på (1x 18 GB, samt 2x 9.1 gb).
Mit spørgsmål er så, er der en venlig sjæl som kan/vil modtage disse diske og kopiere tingene ned på en disk for mig, enten sender jeg diske og cd, eller på anden måde?
Grunden til mit spørgsmål er at jeg ikke selv har mulighed for at gøre det, da diskene er SCSI (det er 68 pins).
Jeg er 90% sikker på at det er controlleren, for den søger ikke efter diskene ved opstart.
Jeg gider ikke at købe en ny Controller, da det er en gammel server, og jeg har lejet en ny.
Jeg har virkelig brug for de data, og hvis det kræver betaling er det okay for mig.
På forhånd tak
Michael Guldhammer
Dine 3 diske i bytte for DVD-R skiver med dine data? Du betaler forsendelsen. [email protected], hvis det har interesse.
Nå ja så vil jeg lige skrive, at jeg ligeledes gerne tager dataene ud i bytte for diskene.
Jeg er på Frederiksberg, du kan evt. komme forbi en eftermiddag og kigge mig over skulderen mens vi tager det ud, således du ved, hvor dine data havner henne (på din dvd og ikke min harddisk).
Jeg er på Frederiksberg, du kan evt. komme forbi en eftermiddag og kigge mig over skulderen mens vi tager det ud, således du ved, hvor dine data havner henne (på din dvd og ikke min harddisk).
Jeg mener 90 % at kunne sige allerede nu at jeg tror ikke at det er diskene, for 5 min før reboot kørte alt perfekt på serveren.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.