mboost-dp1
undertekster og udpakningsfiler
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej,
Jeg har problemer med at få .rar-filer pakket ud så de virker og jeg kan afspille filen. Jeg har prøvet med The Unarchiver, men jeg kan ikke få det til at virke.
Derudover kan jeg ikke få underteksterne til at være med på legen, de kommer vel at mærke slet ikke frem i afspilningen. Jeg benytter VLC, og har prøvet med at ændre både .avi til .mkv og underteksterne til .srt, men det ønskede sker stadig ikke..
Er der nogen, der ved hvad jeg skal gøre? Eller om jeg gør noget forkert?
Jeg har problemer med at få .rar-filer pakket ud så de virker og jeg kan afspille filen. Jeg har prøvet med The Unarchiver, men jeg kan ikke få det til at virke.
Derudover kan jeg ikke få underteksterne til at være med på legen, de kommer vel at mærke slet ikke frem i afspilningen. Jeg benytter VLC, og har prøvet med at ændre både .avi til .mkv og underteksterne til .srt, men det ønskede sker stadig ikke..
Er der nogen, der ved hvad jeg skal gøre? Eller om jeg gør noget forkert?
Der kommer ikke nogen fejlmelding frem. Linjen i VLC med afspilningen kører bare, men uden der kommer et vindue frem med selve filmen.
Det er præcis det jeg havde gjort, så undertekster og filmen havde nøjagtig samme navn, bortset fra fil-endelsen, men underteksterne kom ikke, heller ikke efter jeg kunne vælge undertekstspor 1 i VLC...
Det er præcis det jeg havde gjort, så undertekster og filmen havde nøjagtig samme navn, bortset fra fil-endelsen, men underteksterne kom ikke, heller ikke efter jeg kunne vælge undertekstspor 1 i VLC...
Det er sket de 4 gange jeg har forsøgt mig med det. Derfor jeg tænkte at jeg gør noget forkert...
Underteksterne er danske.
Underteksterne er danske.
Jeg tror simpelthen bare filen er i stykker når det kun er sket 4 gange.
Har du prøvet manuelt at gå ind og åbne undertekst filen i VLC?
Har du prøvet at åbne undertekst filen i notepad og set at der faktisk står tekst i?
Hvis ingen af de 2 ting giver noget så gå ind i preferences og vælg "Subtitles & OSD" og rod lidt rundt med indstillingerne derinde. Evt. Reset dem.
Har du prøvet manuelt at gå ind og åbne undertekst filen i VLC?
Har du prøvet at åbne undertekst filen i notepad og set at der faktisk står tekst i?
Hvis ingen af de 2 ting giver noget så gå ind i preferences og vælg "Subtitles & OSD" og rod lidt rundt med indstillingerne derinde. Evt. Reset dem.
Nu har jeg prøvet med en anden film og dertilhørende undertekster... nu popper det frem fra VLC at "VLC can't recognize the input's format"... selvom det er .avi og .srt. Underteksterne kom vel at mærke heller ikke frem...
Heller ikke efter nulstilling var der held..
Rigtig nok, det er OS X Tiger jeg bruger..
Heller ikke efter nulstilling var der held..
Rigtig nok, det er OS X Tiger jeg bruger..